La Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, renova el suport com a subscriptor institucional de l’Informe de la comunicació a Catalunya

La Societat Catalana de Comunicació i l’InCom-UAB consoliden el vincle acadèmic a través de la nova edició de l’Informe, que es presentarà durant la segona quinzena de setembre i es podrà consultar en línia a través de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)

Barcelona, 01–09–2017. La Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, renova el seu suport com a subscriptor institucional per al proper Informe de la comunicació a Catalunya, una obra col·lectiva biennal de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) que ofereix una descripció i una anàlisi interpretativa i plural de l’evolució dels diversos camps que configuren el sector de la comunicació a Catalunya.

L’Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016 és la novena edició d’aquesta obra i compta amb la col·laboració de 20 autores i autors procedents de diverses universitats, públiques i privades, un equip editor format per Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia i Joan Sabaté i Salazar, i un comitè científic integrat per Laura Bergés, Maria Corominas Piulats, Carmen Echazarreta, Bernat López, Miquel de Moragas i Spà, Joan Manuel Tresserras i José Luis Terrón.

Des de la primera edició l’any 2000, l’Informe de la comunicació a Catalunya ha rebut el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Nautral Fenosa, ininterrompudament.

L’obra es presentarà públicament durant la segona quinzena de setembre, a la sala cotxeres de Palau Robert, a Barcelona i es podrà consultar en línia a través de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB).

Web Observatori de la Comunicació a Catalunya

La Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, renueva el apoyo como suscriptor institucional del Informe de la comunicació a Catalunya

La Societat Catalana de Comunicació y el InCom-UAB consolidan el vínculo académico a través de la nueva edición del Informe, que se presentará durante la segunda quincena de septiembre y que se podrá consultar en línea a través del Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)

Barcelona, 01–09–2017. La Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, renueva su apoyo como subscriptor institucional para el próximo Informe de la comunicació a Catalunya, una obra colectiva bienal del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) que ofrece una descripción y un análisis interpretativa y plural de la evolución de los distintos campos que configuran el sector de la comunicación en Cataluña.

El Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016 es la novena edición de esta obra y cuenta con la colaboración de 20 autoras y autores procedentes de distintas universidades, públicas y privadas, un equipo editor formado por Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia y Joan Sabaté i Salazar, y un comité científico integrado por Laura Bergés, Maria Corominas Piulats, Carmen Echazarreta, Bernat López, Miquel de Moragas i Spà, Joan Manuel Tresserras y José Luis Terrón.

Desde la primera edición en el año 2000, el Informe de la comunicació a Catalunya ha recibido el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Gas Nautral Fenosa, ininterrumpidamente.

La obra se presentará públicamente durante la segunda quincena de septiembre, en la sala cotxeres de Palau Robert, en Barcelona y se podrá consultar en línea a través del Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB).

Web Observatori de la Comunicació a Catalunya