L’InCom-UAB, present un any més al directori de l’Anuario de la Comunicación 2016, publicat per Dircom

L’obra, d’àmbit estatal, inclou l’InCom-UAB com a un dels centres de formació i recerca universitària en comunicació de referència

Bellaterra / Madrid, 20‒07‒2016. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha estat inclòs un any més al directori de l’Anuario de la Comunicación 2016 de l’Asociación de Directivos de Comunicación (Dircom), d’abast estatal, que enguany arriba a la seva vintena edició.

Aquesta obra col·lectiva, de periodicitat anual, té l’objectiu d’analitzar els aspectes més rellevants que afecten el món de la comunicació corporativa a Espanya, en un context internacional, a través de capítols assagístics. Inclou també un directori en format CD, amb un pdf interactiu, amb més de 3.000 contactes del sector de la comunicació (directius i responsables de comunicació d’empreses, administració pública i institucions de formació i recerca, entre els quals destaca l’InCom-UAB, com a centre de recerca universitària en comunicació).

L'edició 2016 de la publicació ha estat patrocinada per Abertis, Gas Natural Fenosa, Kantar Media, Mediaset España i Vodafone i inclou, excepcionalment, un apartat de balanç d’aquestes dues dècades d’existència. L’InCom-UAB forma part del directori de l’Anuario de la Comunicación des que Dircom li va sol·licitar, fa més d’una dècada.

L’Asociación de Directivos de Comunicación (Dircom) és una associació professional creada l’any 1992, que agrupa directius i professionals de comunicació d’empreses, institucions i consultores d’Espanya, amb més de 950 socis i 7 delegacions territorials, entre les quals destaca Dircom Catalunya.

Per a més informació:

Web Dircom

Presentació Anuario de la Comunicación 2016 (Barcelona / CaixaFòrum, 07?07?2016)

Vídeo complet presentació (Youtube)

El InCom-UAB, presente un año más en el directorio del Anuario de la Comunicación 2016, publicado por Dircom

La obra, de ámbito estatal, incluye al InCom-UAB como uno de los centros de formación e investigación universitaria en comunicación de referencia

Bellaterra / Madrid, 20‒07‒2016. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha sido incluido un año más en el directorio del Anuario de la Comunicación 2016 de la Asociación de Directivos de Comunicación (Dircom), de alcance estatal, que este año llega a la veintena edición.

Esta obra colectiva, de periodicidad anual, tiene el objetivo de analizar los aspectos más relevantes que afectan al mundo de la comunicación corporativa en España, en un contexto internacional, a través de capítulos ensayísticos. Incluye también un directorio en formato CD, con un pdf interactivo, con más de 3.000 contactos del sector de la comunicación (directivos y responsables de comunicación de empresas, administración pública e instituciones de formación e investigación, entre los que destaca el InCom-UAB, como centro de investigación universitaria en comunicación).

La edición 2016 de la publicación ha sido patrocinada por Abertis, Gas Natural Fenosa, Kantar Media, Mediaset España y Vodafone e incluye, excepcionalmente, un apartado de balance de estas dos décadas de existencia. El InCom-UAB forma parte del directorio del Anuario de la Comunicación desde que Dircom se lo solicitó, hace más de una década.

La Asociación de Directivos de Comunicación (Dircom) es una asociación profesional creada en el año 1992, que agrupa directivos y profesionales de comunicación de empresas, instituciones y consultores de España, con más de 950 socios y 7 delegaciones territoriales, entre las que destaca Dircom Cataluña.

Para más información:

Web Dircom

Presentación Anuario de la Comunicación 2016 (Barcelona / CaixaFòrum, 07?07?2016)

Video completo presentación (Youtube)