L’investigador de l’InCom-UAB Rafael Franco Coelho ha iniciat una estada de recerca a la University of Oxford (Regne Unit)

El doctorand es vincula a l’Institute of Social & Cultural Antropology d’aquesta universitat anglesa. Es tracta d'una estada predoctoral de dos mesos. La tutora de Franco Coelho a Oxford és la Dra. Elizabeth Ewart, professora i directora de l’Institute

Bellaterra / Oxford, 09–05–2016. L’investigador brasiler i membre de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Rafael Franco Coelho realitza una estada predoctoral a l’Oxford of University del 24 d’abril al 25 de juny, amb el Grup de Recerca en Antropologia de l’Amazònia. L’objectiu és poder complementar la seva tesi doctoral, titulada Aldea Digital: la apropiación de los medios de comunicación occidentales en la etnia Xavante del Brasil Central.

L’Institute of Social & Cultural Antropology de l’Oxford of University té una llarga història i és un referent internacional en el seu àmbit d’especialització, amb grans noms de la tradició britànica en el camp de l’Antropologia, com E.B. Tylor, A.R. Radcliffe-Brown i Edward Evans-Pritchard.

A la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Rafael Franco Coelho és alumne del programa d’estudis de Doctorat en Continguts de Comunicació a l’Era Digital, sota la direcció de la Dra. Amparo Huertas Bailén, professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat i directora de l’InCom-UAB.

Rafael Franco Coelho és professor de la Universidade Federal de Goiás (Brasil) i becari de la Fundação CAPES del Ministeri d’Educació de Brasil.

Per a més informació:

Institute of Social & Cultural Antropology (University of Oxford)

El investigador del InCom-UAB Rafael Franco Coelho ha iniciado una estancia de investigación en la University of Oxford (Regne Unit)

El doctorando se vincula al Institute of Social & Cultural Antropology de esta universidad inglesa. Se trata de una estancia predoctoral de dos meses. La tutora de Franco Coelho en Oxford es la Dra. Elizabeth Ewart, profesora y directora del Institute

Bellaterra / Oxford, 09–05–2016. El investigador brasileño y miembro del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Rafael Franco Coelho realiza una estancia predoctoral en la Oxford of University del 24 de abril al 25 de junio, con el Grupo de Investigación en Antropología de la Amazonia. El objetivo es poder complementar su tesis doctoral, titulada Aldea Digital: la apropiación de los medios de comunicación occidentales en la etnia Xavante del Brasil Central.

El Institute of Social & Cultural Antropology de l’Oxford of University tiene una larga historia y es un referente internacional en su ámbito de especialización, con grandes nombres de la tradición británica en el campo de la Antropología, como E.B. Tylor, A.R. Radcliffe-Brown y Edward Evans-Pritchard.

En la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Rafael Franco Coelho es alumno del programa de estudios de Doctorado en Contenidos de Comunicación en la era Digital, bajo la dirección de la Dra. Amparo Huertas Bailén, profesora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat y directora del InCom-UAB.

Rafael Franco Coelho es profesor de la Universidade Federal de Goiás (Brasil) y becario de la Fundação CAPES del Ministerio de Educación de Brasil.

Para más información:

Institute of Social & Cultural Antropology (University of Oxford)