L’últim llibre de la Col·lecció Atlántica tracta sobre el Pop a Cuba

Thiago Soares, de la Universidad Federal de Pernambuco (UFPE) a Brasil, és l’autor del llibre Música Pop en Cuba: Globalización, territorios y solidaridad digital. És l’últim títol a la col·lecció Atlántica (InCom-UAB i Editorial UOC)

Bellaterra, 30-01-2019. Thiago Soares, professor i investigador del Programa de Postgrau en Comunicació de la Universidad Federal de Pernambuco (UFPE) a Brasil, és l’autor de l’últim títol publicat a la col·lecció Atlántica, en el marc del conveni entre l’InCom-UAB i l’Editorial UOC.

L’autor discuteix de manera molt detallada sobre els processos polítics i culturals que, en el marc de la globalització, fan que cultures diferents puguin dialogar entre si. Thiago Soares busca entendre per què connectar amb la música pop procedent dels Estats Units no suposa cap contradicció amb els valors construïts per la Revolució cubana i, en aquest recorregut, acaba descobrint que esdeveniments musicals protagonitzats per grups nord-americans a L’Havana són un espai privilegiat per a l’anàlisi.

Amb Música Pop en Cuba: Globalización, territorios y solidaridad digital, són ja 15 llibres publicats en aquest projecte editorial iniciat a l’any 2014. Per part de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén i Denise Cogo son les responsables de la col·lecció.

Més informació sobre el llibre:

Editorial UOC

 

El último libro de la Colección Atlántica trata sobre el Pop en Cuba

Thiago Soares, de la Universidad Federal de Pernambuco (UFPE) en Brasil, es el autor del libro Música Pop en Cuba: Globalización, territorios y solidaridad digital. Es el último título en la colección Atlántica (InCom-UAB y Editorial UOC)

Bellaterra, 30-01-2019. Thiago Soares, profesor e investigador del Programa de Postgrado en Comunicación de la Universidad Federal de Pernambuco (UFPE) en Brasil, es el autor del último título publicado en la colección Atlántica, en el marco del convenio entre el InCom-UAB y la Editorial UOC.

El autor discute de manera muy detallada sobre los procesos políticos y culturales que, en el marco de la globalización, hacen que culturas distintas puedan dialogar entre sí. Thiago Soares busca entender por qué conectar con la música pop procedente de Estados Unidos no supone ninguna contradicción con los valores construidos por la Revolución cubana y, en ese recorrido, acaba descubriendo que eventos musicales protagonizados por grupos estadounidenses en La Habana son un espacio privilegiado para el análisis.

Con Música Pop en Cuba: Globalización, territorios y solidaridad digital, son ya 15 los libros publicados en este proyecto editorial iniciado en el año 2014. Por parte del InCom-UAB. Amparo Huertas Bailén y Denise Cogo son las responsables de la colección.

Más información sobre el libro:

Editorial UOC