Marta Civil i Serra, elegida vicepresidenta de la Societat Catalana de Comunicació

La investigadora de l’InCom-UAB ha format part de l’única candidatura que optava a les eleccions a la junta de govern, encapçalada pel professor de la UPF Sergi Cortiñas. El mandat té una durada de quatre anys

Bellaterra, 23–10–2018. La investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Marta Civil i Serra ha estat elegida vicepresidenta de la Societat Catalana de Comunicació (SCC), entitat filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Es tracta de la primera vegada que aquesta Societat ha optat pel sistema de vot electrònic i això ha permès que els 122 associats hagin pogut votar durant un període de dues setmanes. Els resultats definitius es van fer públics durant l’Assemblea extraordinària de socis, el dimecres 17 d’octubre a la tarda, a Barcelona, amb un total de 35 vots emesos (31 a favor, 2 en contra i 2 en blanc).

La nova junta de govern de la SCC-IEC està formada per cinc membres:
President: Sergi Cortiñas Rovira (UPF)
Vicepresidenta: Marta Civil i Serra (InCom-UAB)
Tresorer: Joan Catà Zaragoza (LaXarxa; UPF)
Secretari: Frederic Pahisa Fontanals (Betevé; UAB)
Vocal: Joaquim Marqués Pascual (URL; EAE Business School – UPC)

Marta Civil i Serra és investigadora i secretària tècnica de l'InCom-UAB, des de la seva creació (1997). Llicenciada en Ciències de la Informació (1994), magíster en Ciències de la Comunicació (2002) i doctoranda del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB. Forma part de l’equip de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (InCom-UAB) i és coeditora de l’Informe de la comunicació a Catalunya de l’InCom-UAB. Entre 2016 i 2018 ha estat vocal de l’anterior junta de govern de la SCC-IEC, presidida per Jordi Bèrrio (UAB), i amb Sergi Cortiñas(UPF) com a vicepresident; Magda Sellés (URL), secretària; Pere Masip (URL), tresorer; i Nel·lo Pellicer (UV) i Jordi Pericot (UPF), també vocals.

La Societat Catalana de Comunicació es va crear el 1986, per fomentar la recerca en comunicació als territoris de parla catalana. Organitza activitats científiques, dirigides a doctorands, investigadors i docents, i publica les revistes Comunicació i Periodística.

Per a més informació:

Societat Catalana de Comunicació

La investigadora del InCom-UAB ha formado parte de la única candidatura que optaba a las elecciones a la junta de gobierno, encabezada por el profesor de la UPF Sergi Cortiñas. El mandato tiene una duración de cuatro años

Bellaterra, 23–10–2018. La investigadora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Marta Civil i Serra ha sido elegida vicepresidenta de la Societat Catalana de Comunicació (SCC), entidad filial del Institut d’Estudis Catalans (IEC). Se trata de la primera vez que esta Societat ha optado por el sistema de voto electrónico y esto ha permitido que los 122 asociados hayan podido votar durante un periodo de dos semanas. Los resultados definitivos se hicieron públicos durante la Asamblea extraordinaria de socios, el miércoles 17 de octubre por la tarde, en Barcelona, con un total de 35 votos emitidos (31 a favor, 2 en contra y 2 en blanco).

La nueva junta de gobierno de la SCC-IEC está formada por cinco miembros:
Presidente: Sergi Cortiñas Rovira (UPF)
Vicepresidenta: Marta Civil i Serra (InCom-UAB)
Tesorero: Joan Catà Zaragoza (LaXarxa; UPF)
Secretario: Frederic Pahisa Fontanals (Betevé; UAB)
Vocal: Joaquim Marqués Pascual (URL; EAE Business School – UPC)

Marta Civil i Serra es investigadora y secretaria técnica del InCom-UAB, desde su creación (1997). Licenciada en Ciencias de la Información (1994), magíster en Ciencias de la Comunicación (2002) y doctoranda del Departamento de Medios, Comunicación y Cultura de la UAB. Forma parte del equipo del Observatori de la Comunicació a Catalunya (InCom-UAB) y es coeditora del Informe de la comunicació a Catalunya del InCom-UAB. Entre 2016 y 2018 ha sido vocal de la anterior junta de gobierno de la SCC-IEC, presidida por Jordi Bèrrio (UAB), y con Sergi Cortiñas (UPF) como vicepresidente; Magda Sellés (URL), secretaria; Pere Masip (URL), tesorero; y Nel·lo Pellicer (UV) y Jordi Pericot (UPF), también vocales.

La Societat Catalana de Comunicació se creó en 1986, para fomentar la investigación en comunicación en los territorios de habla catalana. Organiza actividades científicas, dirigidas a doctorandos, investigadores y docentes, y publica las revistas Comunicació y Periodística.

Para más información:

Societat Catalana de Comunicació