Marta Civil i Serra, membre del comitè organitzador de la XXVII Conferència Anual de la SCC-IEC – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació

L’esdeveniment acadèmic se celebrarà a la Universitat de Girona el divendres 30 de juny de 2017. El ‘call for papers’ per presentar propostes de comunicacions resta obert fins el proper 10 de maig

Bellaterra / Girona, 04–04–2017. La investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), Marta Civil i Serra, i membre de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, forma part del comitè organitzador de la XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació (2017).

El congrés compta amb la col·laboració del Grup de Recerca Comunicació Social i Institucional, i el Campus Comunicació Cultural i Corporativa de la Universitat de Girona (UdG), i fa una crida a tota la comunitat investigadora perquè els interessats puguin presentar propostes de comunicacions, tant sobre recerques en curs com investigacions finalitzades.

El ‘call for papers” resta obert fins el dia 10 de maig de 2017 i una setmana més tard, el 17 de maig, es notificaran les propostes seleccionades per entrar a formar part del programa definitiu.

Les comunicacions completes enviades abans del 20 de juny de 2017 i que s’ajustin a les normes formals d’admissió indicades per l’organització seran considerades per a la seva publicació en les revistes científiques indexades Comunicació i Periodística. Ambdues publicacions realitzaran l’avaluació d’aquests articles seguint el procés de selecció de revistes científiques indexades de l’àmbit de les ciències socials.

Per a més informació:

Web SCC – IEC

Web revista Comunicació. Revista de recerca i d’anàlisi

Web revista Periodística

Marta Civil i Serra, miembro del comitè organitzador de la XXVII Conferència Anual de la SCC-IEC – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació

El evento académico se celebrará en la Universitat de Girona el viernes 30 de junio de 2017. El ‘call for papers’ para presentar propuestas de comunicaciones está abierto hasta el próximo 10 de mayo

Bellaterra / Girona, 04–04–2017. La investigadora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), Marta Civil i Serra, y miembro de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, forma parte del comtié organizador de la XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació (2017).

El congreso cuenta con la colaboración del Grupo de Investigación Comunicación Social e Institucional y el Campus Comunicación Cultural y Corporativa de la Universitat de Girona (UdG), y hace un llamamiento a toda la comunidad investigadora para que los interesados puedan presentar propuestas de comunicaciones, tanto sobre investigaciones en curso como investigaciones finalizadas.

El ‘call for papers” queda abierto hasta el día 10 de mayo de 2017 y una semana más tarde, el 17 de mayo, se notificarán las propuestas seleccionadas para entrar a formar parte del programa definitivo.

Las comunicaciones completas enviadas antes del 20 de junio de 2017 y que se ajusten a las normes formales de admisión indicadas por la organización serán consideradas para su publicación en las revistas científicas indexadas Comunicació y Periodística. Ambas publicaciones realizarán la evaluación de estos artículos siguiendo el proceso de selección de revistas científicas indexadas del ámbito de las ciencias sociales.

Para más información:

Web SCC – IEC