Paula Kuschnir visita l’InCom-UAB per donar a conèixer el projecte Wayruro Comunicación Popular

Paula Kuschnir, llicenciada en Comunicació Social, és realitzadora i fotògrafa i des de 2007 forma part del col·lectiu audiovisual Wayruro Comunicación Popular. Paula Kuschnir ha visitat l’InCom-UAB per donar a conèixer el Wayruro Comunicación Popular, i per establir col·laboracions i sinergies entre ambdues institucions.

Bellaterra, 19–05–2015. “Wayruro Comunicación Popular” és un col·lectiu audiovisual de Jujuy (Nord-oest d’Argentina), que compta amb més de 20 anys de treball ininterromput. La seva activitat es desenvolupa, simultàniament, en tres àmbits: realització, difusió i capacitació. En quant a la realització, ha desenvolupat més de 120 documentals (sèries de televisió, llargmetratges i curts), diversos d’ells reconeguts amb premis d’instàncies estatals i internacionals. Com a part de les seves accions de foment, va crear l’any 2002 “Video/Jujuy/Cortos”, una mostra internacional de curtmetratges, oberta i gratuïta a la comunitat, que reuneix més 300 produccions cada any. Dins de la línia de capacitació, ha realitzat diversos tallers de comunicació popular, audiovisual, fonamentalment, donant origen a un centre de formació permanent: “Kallpa TV, canal escuela”, proposta innovadora en l’àmbit de la comunicació popular.

Paula Kuschnir ha estat productora general de més de 25 documentals, coordinadora i productora executiva de “Video/Jujuy/Cortos” i capacitadora a “Kallpa TV canal-escuela”. Com a directora ha portat a terme els seguënts treballs: Silvia (llargmetratge documental 67’/ 2015); La ruta del documentalista (sèrie televisiva 4 x 26'/2013), guanyadora del Concurso INCAA-UNSAM; Música con alas (curtmetratge 20'/2012) i Máximo Bandoneón (curtmetratge 30'/2008).

Per a més informació:

Wayruro

Video/Jujuy/Cortos

Kallpa TV

Paula Kuschnir visita el InCom-UAB para dar a conocer el proyecto Wayruro Comunicación Popular

Paula Kuschnir, licenciada en Comunicación Social, es realizadora y fotógrafa y desde 2007 forma parte del colectivo audiovisual Wayruro Comunicación Popular. Paula Kuschnir ha visitado el InCom-UAB para dar conocer el Wayruro Comunicación Popular, a la vez que para establecer colaboraciones y sinergias entre ambas instituciones.

Bellaterra, 19–05–2015. “Wayruro Comunicación Popular” es un colectivo audiovisual de Jujuy (Noroeste argentino), que cuenta con más de 20 años de trabajo ininterrumpido. Su actividad se desarrolla, simultáneamente, en tres ámbitos: realización, difusión y capacitación. En cuanto al primero, cuenta en su haber con más de 120 documentales (series de TV, largos y cortos), varios de ellos reconocidos y acreedores de premios en instancias nacionales e internacionales. Como parte de sus acciones de fomento, creó en 2002 “Video/Jujuy/Cortos”, muestra internacional de cortometrajes, abierta y gratuita a la comunidad que reúne más de 300 producciones cada año. Dentro de la línea de capacitación, ha realizado varios talleres de comunicación popular, audiovisual fundamentalmente, dando origen a un centro de formación permanente: “Kallpa TV, canal escuela”, propuesta innovadora en el ámbito de la comunicación popular.

Paula Kuschnir ha sido productora general de más de 25 documentales, coordinadora y productora ejecutiva de “Video/Jujuy/Cortos” y capacitadora en “Kallpa TV canal escuela”. Como directora ha llevado cabo los siguientes trabajos: Silvia (largometraje documental 67’/ 2015); La ruta del documentalista (serie televisiva 4 x 26'/2013); ganadora del Concurso INCAA-UNSAM; Música con alas (cortometraje 20'/2012) y Máximo Bandoneón (cortometraje 30'/2008).

Para más información:

Wayruro