Xerrada de Miquel de Moragas i Spà sobre “La ciutat com a marca d’identitat” a l’O Ateneo de Santiago de Compostel·la, el 13 de febrer passat

La sessió formava part del cicle ‘Os luns do Ateneo’ [Els dilluns de l’Ateneu] i va estar moderada per l’actual degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universidade de Santiago de Compostela, Dr. Xosé Ramon Pousa Estévez

Bellaterra / Santiago de Compostel·la, 17–02–2017. L’O Ateneo de Santiago de Compostel·la va invitar el catedràtic emèrit del Departament de Mitjans. Comunicació i Cultura (UAB) i fundador i primer director de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i del Centre d’Estudis Olímpics (CEO-UAB) Miquel de Moragas i Spà a impartir la xerrada “La ciutat com a marca d’identitat”, que es va celebrar el dilluns 13 de febrer, a les 20 hores.

Miquel de Moragas i Spà va centrar la major part de la seva intervenció en el resultat de dues recerques interdisciplinàries recents, que aborden el concepte de ciutat com a marca d’identitat territorial i dels seus ciutadans des de diversos punts de vista (històric, sociològic, semiòtic, antropològic, des de les ciències de la comunicació,…). En concret, per una banda, va parlar de les principals conclusions del seu darrer llibre Barcelona, ciutat simbòlica, editat el 2016, per l’Ajuntament de Barcelona; i per l’altra, va aprofundir en la investigació en curs que està duent a terme sobre la commemoració del 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, considerats els últims Jocs Olímpics abans de la irrupció d’internet a escala internacional, que culminarà amb la publicació d’un llibre el proper estiu.

Peu de fotografia: D’esquerra a dreta, Xosé Ramon Pousa Estévez amb Miquel de Moragas i Spà, dilluns passat, a l’O Ateneo de Santiago (Copyright fotografia: Álvaro Ballesteros, La Voz de Galicia).

Cartell de l’acte

Web O Ateneo de Santiago (destacat sobre l'acte)

 

Charla de Miquel de Moragas i Spà sobre “La ciudad como marca de identidad” en el O Ateneo de Santiago de Compostela, el pasado 13 de febrero

La sesión formaba parte del ciclo ‘Os luns do Ateneo’ [Los lunes del Ateneo] y estuvo moderada por el actual decano de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universidade de Santiago de Compostela, Dr. Xosé Ramon Pousa Estévez

Bellaterra / Santiago de Compostela, 17–02–2017. El O Ateneo de Santiago de Compostela invitó al catedrático emérito del Departamento de Medios, Comunicación y Cultura (UAB) y fundador y primer director del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) y del Centre d’Estudis Olímpics (CEO-UAB) Miquel de Moragas i Spà a impartir la charla “La ciudad como marca de identidad”, que se celebró el lunes 13 de febrero, a las 20 horas.

Miquel de Moragas i Spà centró la mayor parte de su intervención en el resultado de dos investigaciones interdisciplinares recientes, que abordan el concepto de ciudad como marca de identidad territorial y de sus ciudadanos desde distintos puntos de vista (histórico, sociológico, semiótico, antropológico, desde las ciencias de la comunicación,…). En concreto, por una parte, habló de las principales conclusiones de su último libro Barcelona, ciutat simbólica, editado en 2016, por el Ayuntamiento de Barcelona; y por otra, profundizó en la investigación en curso que está llevando a cabo sobre la conmemoración del 25º aniversario de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92, considerados los últimos Juegos Olímpicos antes de la irrupción de internet a nivel internacional, que culminará con la publicación de un libro el próximo verano.

Pie de fotografía: D’esquerra a dreta, Xosé Ramon Pousa Estévez amb Miquel de Moragas i Spà, dilluns passat, a l’O Ateneo de Santiago (Copyright fotografia: Álvaro Ballesteros, La Voz de Galicia).

Cartel del acto

Web O Ateneo de Santiago (destacado sobre el acto)