Acord amb Abertis per al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)

Abertis i l’InCom-UAB han arribat a un acord de patrocini per al Portal de la Comunicació (InCom-UAB), com a primer pas per explorar altres possibles relacions de col·laboració entre ambdues entitats.

Bellaterra, 22–12–2014. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i l’empresa Abertis han arribat a un acord de patrocini per al Portal de la Comunicació (InCom-UAB) per a les edicions en llengua catalana, castellana i portuguesa.

L’acord establert és un primer pas per explorar altres possibles relacions de col·laboració entre ambdues institucions.

Per a més informació:

Web Abertis

Portal de la Comunicació (InCom-UAB)
Portal de la Comunicación (InCom-UAB)
Portal de la Comunicação (InCom-UAB)

Acuerdo con Abertis para el Portal de la Comunicación (InCom-UAB)

Abertis y el InCom-UAB han llegado a un acuerto de patrocinio para el Portal de la Comunicación (InCom-UAB), como primer paso para explorar otras posibles relacions de colaboración entre ambas entidades.

Bellaterra, 22–12–2014. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)) y la empresa Abertis han llegado a un acuerdo de patrociono para el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) para las ediciones en lengua castellana, catalana y portuguesa.

El acuerdo establecido es un primer paso para explorar otras possibles relaciones de colaboración entre ambas Instituciones.

Para más información:
Web Abertis

Portal de la Comunicación (InCom-UAB)
Portal de la Comunicació (InCom-UAB)
Portal de la Comunicação (InCom-UAB)