La investigadora de l’InCom-UAB María Dolores Montero, membre de la nova junta directiva de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

La nova junta, presidida per l’investigador Jordi Berrio, té un mandat de dos anys, que podria ser renovable per a dos anys més

Barcelona, 10–02–2015. Els membres de la Societat Catalana de Comunicació, entitat filial de l’Institut d’Estudis Catalans, van celebrar el dijous 29 de gener de 2015 les eleccions a la Junta directiva per substituir el mandat de la doctora Rosa Franquet, que finalitzava el seu mandat com a presidenta de la institució.

Als comicis s’hi presentaven dues candidatures: una encapçalada pel doctor Jordi Berrio, que va obtenir un 57% dels vots, i l’altra encapçalada per la Dra. Carmina Crusafon, que va obtenir-ne un 38% del total.

La nova junta de la SCC-IEC queda configurada per un equip de set persones, entre les quals hi ha la investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i directora de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB), María Dolores Montero Sánchez.

PRESIDENTE: Jordi Berrio (Universitat Autònoma de Barcelona)
VICEPRESIDENT: Sergi Cortiñas (Universitat Pompeu Fabra)
TRESORER: Pere Masip (Universitat Ramon Llull)
SECRETÀRIA: Magdalena Sellés (Universitat Ramon Llull)
VOCAL PRIMERA: M. Dolores Montero (Universitat Autònoma de Barcelona)
VOCAL SEGON: Nel·lo Pellicer (Universitat de València)
VOCAL TERCER: Jaume Duran (Universitat de Barcelona)

La Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) es va crear l’any 1986, per iniciativa d’un equip de professors i professionals de la comunicació dels territoris de parla catalana. Segons els seus Estatuts, té per finalitat “el conreu dels estudis que tenen per objecte la comunicació social, estendre llur coneixement i publicar els treballs dels qui s’hi dediquin.”

El doctor Jordi Berrio, actual president de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), va ser secretari de la junta directiva fundacional, presidida pel doctor Miquel de Moragas i Spà (1986), i vicepresident, durant el següent mandat, presidit pel doctor Josep Maria Casasús (1987–1989).

Per a més informació:

Notícia al web de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

La investigadora del InCom-UAB, María Dolores Montero, miembro de la nueva junta directiva de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

La nueva junta, presidida por el investigador Jordi Berrio, tiene un mandato de dos años, que podría ser renovable para dos años más.

Barcelona, 10–02–2015. Los miembros de la Societat Catalana de Comunicació, entidad filial del Institut d’Estudis Catalans, celebraron el pasado jueves 29 de enero elecciones a la Junta para sustituir el mandato de la doctora Rosa Franquet, que finalizaba su mandato como presidenta de la institución.

A los comicios se presentaron dos candidaturas: una encabezada por el doctor Jordi Berrio, que obtuvo un 57% de los votos, y la otra encabezada por la doctora Carmina Crusafon, que obtuvo un 38% del total.

La nueva junta de la SCC-IEC queda configurada por un equipo de siete personas, entre las cuales hay la investigadora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) y directora de la Cátedra Unesco de Comunicación (InCom-UAB), María Dolores Montero.

PRESIDENTE: Jordi Berrio (Universitat Autònoma de Barcelona)
VICEPRESIDENTE: Sergi Cortiñas (Universitat Pompeu Fabra)
TESORERO: Pere Masip (Universitat Ramon Llull)
SECRETARIA: Magdalena Sellés (Universitat Ramon Llull)
VOCAL PRIMERA: M. Dolores Montero (Universitat Autònoma de Barcelona)
VOCAL SEGUNDO: Nel·lo Pellicer (Universiat de València)
VOCAL TERCERO: Jaume Duran (Universitat de Barcelona)

La Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) se creó en el año 1986, por iniciativa de un equipo de profesores y profesionales de la comunicación de los territorios de habla catalana. Según sus Estatutos, tiene por finalidad “el cultivo de los estudios que tienen por objeto la comunicación social, extender su conocimiento y publicar los trabajos de los que se dediquen a ella.”

El doctor Jordi Berrio, actual presidente de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), fue secretario de la junta directiva fundacional, presidida por el doctor Miquel de Moragas i Spà (1986) i vicepresidente, durante el siguiente mandato, presidit por el doctor Josep Maria Casasús (1987–1989).

Para más información:

Notícia en el web de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)