Eloy Santos Vieira (UNISINOS-Brasil) realitza una estada predoctoral al nostre centre de recerca

Eloy Santos Vieira està realitzant una estanda de recerca a l’OInCom-UAB, gràcies a l’obtenció d’una Beca de Doctorat Sandwiche, finançada pel Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (Brasil). Durante el període de confinament, s’estan realitzant tutories digitals.

Bellaterra, 24-03-2020. Eloy Santos Vieira ha rebut una Beca de Doctorat Sandwiche, finançada pel Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (Brasil), per a realizar una estada a l’InCom-UAB, entre març i agost de 2020. Vieira està finalitzant el seu projecte de recerca, que porta per títol QUANDO A TELENOVELA VIRA MEME: Quando a telenovela vira meme: intersecções entre a “zuera” e o melodrama como mediações da cultura pop digital brasileira. Ell és un estudiant de doctorat en Comunicació a la Universidad do Vale do Rio dos Sinos – UNISINOS (Brasil). La seva tutora a la universitat d’origen és Adriana Amaral. A l’InCom-UAB, actua com a tutora Amparo Huertas Bailén.

La crisi del coronavirus ha afectat el desenvolupament de les activitats previstes, però s’ha elaborat un programa alternatiu, adequat a l’especial situación. Es realitzen tutories digitals setmanalment i el doctorand, a més d’accedir al Dipòsit Digital de Documents de la UAB, segueix el desenvolupament d’activitats acadèmiques que es realitzen en streaming.