«The Handbook of Global Media Research», VOLKMER, Ingrid (ed.) (2012)

 

LibrosTeorías de la comunicación y metodología

Año publicación: ed.
Autor: Ingrid, VOLKMER

Wiley

Bringing together the perspectives of more than 41 internationally acclaimed authors, The Handbook of Global Media Research explores competing methodologies in the dynamic field of transnational media and communications, providing valuable insight into research practice in a globalized media landscape.

Provides a framework for the critical debate of comparative media research

Posits transnational media research as reflective of advanced globalization processes, and explores its roles and responsibilities

Articulates the key themes and competing methodological approaches in a dynamic and developing field

Showcases the perspectives and ideas of 30 leading internationally acclaimed scholars

Offers a platform for the discussion of crucial issues from a variety of theoretical, methodical and practical viewpoints

+info:
http://ow.ly/dR2Ag

Deja un comentario

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles. Ver aviso legal y política de cookies