«Marques que somien. Només les empreses que somien sobresurten», OLIVER CONTI, Xavier; SERRA MASIP, Elisenda (2013)

 

LibrosPublicidad y comunicación organizacional

Año publicación: 2013
Autor: Elisenda, Xavier; SERRA MASIP

Libros de Cabecera

El Bulli, Mercadona, Bausch&Lomb, Coca-cola… són marques que “ho tenen”. De fet, totes les empreses que veritablement sobresurten tenen aquesta “cosa” en comú. No obstant, parlar de quelcom que no té nom és com assumir que tal cosa no existeix, per aquesta raó els autors li han donat un nom, ho anomenen somni.

Mitjançant històries d'èxit que constitueixen excel•lents fonts d'aprenentatge, els autors ens ajuden a descobrir i a explicar el somni, a compartir-lo amb totes les persones que, d'una manera o una altra, estan en contacte amb la nostra empresa.

«Un llibre emocionant i captivador. La seva lectura resulta extraordinàriament inspiradora pels qui desitgen viure l'aventura d'emprendre projectes i dirigir empreses en mercats molt competitius». Alfonso Sánchez-Tabernero, Rector de la Universitat de Navarra.

Libro también disponible en castellano.

+info:
http://bit.ly/1alRRJB

Deja un comentario

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles. Ver aviso legal y política de cookies