«McLuhan in an Age of Social Media», LEVINSON, Paul (2015)

 

LibrosSociedad de la información

Año publicación: 2015
Autor: Paul, LEVINSON

Connected Editions

This essay can be considered a new chapter in my book Digital McLuhan, published in 1999, or before the advent of Twitter, Facebook, YouTube, and the social media of our age. Marshall McLuhan's ideas, including hot and cool, the medium is the message, and the tetrad, are applied to help us understand selfies, tweeting, iconic television shows such as The Sorpanos and Mad Men, the Arab Spring, the U.S. Presidential election of 2116, and the Kindle revolution itself.

+info:
http://www.amazon.com/dp/B11711U3GG/ref=nosim/?tag=dexter2a-20

Deja un comentario

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles. Ver aviso legal y política de cookies