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#callfor Neuromarketing’s contribution to responsible marketing strategies (Psychology & Marketing) Fin: 31/03/2026
#callfor Comunicación y salud: retos y oportunidades (Miguel Hernández Communication Journal) Fin: 01/04/2026
#callfor TrendenJournal, Revista Internacional de Publicidad, Cultura de Consumo y Marcas Fin: 01/04/2026
#callfor Mind the Researcher-Practitioner Gap: Turning Marketing Research into delivering Impact That Matters (Australasian Marketing Journal) Fin: 01/04/2026
#callfor TRANSFORMACIONES EN LAS MOVILIZACIONES SOCIALES CONTEMPORÁNEAS: ORGANIZACIONES (IN)FORMALES Y SUS IMPACTOS EN LA DEMOCRAC (Desde el Sur) Fin: 15/04/2026
#callfor “La otra” industria cultural: Comunicación y subculturas frikis y del fandom (otakus, gamers, k-poppers y geeks) (RAEIC, Revista Española de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación) Fin: 15/04/2026
#callfor Educación en Marketing y la Emergencia de Nuevas Profesiones (Redmarka Revista) Fin: 15/04/2026
#callfor AI’s influence on political communication: implications for democracy (Cogent Arts & Humanities) Fin: 01/05/2026