Formació

TESIS DOCTORALS (in progress)

Nadine Jitan (Lecturer. Jeddah college of Advertisting. University of Business and Technology , Saudi Arabia): “Female influencers from Saudi Arabia: Intercultural communication and Feminist”  – Tutored by Amparo Huertas

TingTing Yan: “An analysis of the Relationship between LGBTQ Influencers on Social Media and Young Chinese’s acceptance of LGBTQ” – Tutored by Amparo Huertas

 

TREBALLS DE FINAL DE GRAU I TREBALLS DE FINAL DE MÀSTER (2020-2024)

2023-2024

Metainvestigació sobre la presència i l’impacte del col·lectiu LGBTQ+ en la publicitat. Autor: Pol Martínez García (Tutora: Amparo Huertas, Publicitat i Relacions Públiques) PREMI: Millor TFG amb perspectiva de gènere, Servei d’Igualtat i Diversitat, Universitat Autònoma de Barcelona
L’Agenda 2030 a YouTube : anàlisi del discurs predominant. Autor: Pol Latorre Minguel (Tutora: Celina Navarro, Periodisme)
Nota Mental: un pòdcast sobre música i salut mental. Autora: Ares Marí Durany (Tutor: Luiz Peres-Neto, Periodisme)
Entre titulares y tragedias: cobertura mediática de los casos Mari Luz Cortés y Gabriel Cruz. Autora: Claudia Menino Funes (Tutor: Luiz Peres-Neto, Periodisme)

2022-2023

– El ciberassetjament contra les dones periodistes. Recull de projectes de suport. Autora: Carla de Silva (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
– El miedo en el ocio nocturno como forma de control social contra las mujeres. Tratamiento informativo en televisión de “los pinchazos” (sumisión química). Autora: Marina Correa (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
– Disidencias sexuales y luchas feministas en la comunidad romaní: manual de estilo para un tratamiento periodístico inclusivo. Autor: Pablo Sánchez-Montañés (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
Creació d’un vídeo pel programa de prevenció del suïcidi del Centre Penitenciari Quatre Camins. Autora: Mariona Montserrat Comellas (Tutor: Luiz Peres Neto, Periodisme) 2 PREMIS! Un dels millors treballs finals de grau (TFG) en l’àmbit de la promoció de la salut en relació amb els ODS que atorga la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables / Reconeixement de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d’Estudis Catalans

2020-2022

– La formació en comunicació inclusiva al grau de Periodisme: estudi qualitatiu de les opinions i propostes de l’alumnat d’universitats catalanesAutora: Ana Augusto Arenas (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme) PREMI! Reconeixement de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d’Estudis Catalans
– Periodisme Social a la televisió pública europea: Anàlisi del tractament informatiu dels refugiats sirians. Autor: Àxel Boada Mercado (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
– Cosificació i gordofòbia a la prensa digital: el cas de la Tania LlaseraAutora:Irene Conde García (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
– El perfil psicològic i la salut mental de Diana de Gal·les al discurs informatiu de RTVE des de la perspectiva de gènereAutora: Èlia Espinosa Carrillo (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme)
– La perspectiva interseccional al relat periodístic sobre Les Kellys: estudi comparatiu de la premsa tradicional i alternativaAutores: Laura Alzueta Navarro i Ona Bachrach Barba  (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Periodisme) PREMI! Observatori de la Igualtat – UAB
– Interculturalitat, religió i ficció: La representació de la població migrant musulmana a les sèries de televisió. Estudi de cas: “Ramy”. Autora: Elena Albert Pombo (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, Comunicació Audiovisual) PREMI! Reconeixement de la seva contribució a la justicia social (Fundació Autònoma Solidària) 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Veure avís Legal i politica de cookies