Grup Comunicació i Cultura (SGR)

GRUP CONSOLIDAT DE RECERCA 

Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (2005SGR00181; 2009SGR00615; 2014SGR1594; 2017SGR0760; 2021SGR-00179)

Mès informació: Enllaç

Objectiu

El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) ha rebut el reconeixement com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya en el marc de la convocatòria dels ajuts per donar suport a l’activitat científica dels grups de recerca de Catalunya (SGR-Cat 2021), segons la resolució definitiva publicada el 31 de març 2023. El grup, fundat pel catedràtic Dr. Miquel de Moragas i Spà l’any 1997, està coordinat per la Dra. Amparo Huertas Bailéndes del 2014.

 

Principals línies de treball

  1. El sistema de comunicación a Cataluña (Observatori de la Comunicació a Catalunya):
  2.  Comunicació i cohesió social. (amb la participació de la Cátedra Unesco en Comunicación de l’InCom-UAB)
  3.  Màrqueting social i noves tendències

 

EQUIP

Coordinadora

HUERTAS BAILÉN, Amparo (Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, UAB; InCom-UAB). ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8851-5417

 

Investigadors/es Doctors/es

SANTAMARIA, Laura (Departament de Traducció i d’Interpretació i d’Estudis de l’Àsia Oriental, UAB)

FERRÉ PAVIA, Carme (Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, UAB)

PERES NETO, Luiz (Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació, UAB)

ITURREGUI GALLARDO, Gonzalo (Departament de Traducció i d’Interpretació i d’Estudis de l’Àsia Oriental, UAB)

PUIG GONZÁLEZ, Joaquim (Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, UAB)

GONZÁLEZ ROMO, Zahaira Fabiola (Universitat Internacional de Catalunya)

 

Membres col·laboradors externs

Gabriel Bayarri (Doctor por la Universidad Macquarie de Sydney, Australia)

Daniel H. Cabrera Altieri (Universidad de Zaragoza)

Adolfo Carratalá Simon (Universitat de Valencia)

Denise Cogo (ESPM / Higher School of Adverting and Marketing – Brazil)

Julia Faria Camargo (ESPM / Higher School of Adverting and Marketing – Brazil)

Maria Fernanda Luna Rassa (MIBDO i UPF)

Myria Georgiou (London School of Economics and Political Science)

Carla González Collantes (Institut del Teatre i UAB)

Ana María González Neira (Universidade da Coruña)

Gabriela Machado Ramos de Almeida (ESPM / Higher School of Adverting and Marketing – Brazil)

Gabriela Marques Gonçalves (Universidad Federal de Bahia, Brasil)

Yolanda Martínez Suárez (Universidad de Santiago de Compostela)

Cinto Niqui Espinosa (RNE i UAB)

Natalia Quintas Froufe (Universidade da Coruña)

Adjani Gabriela Tovar Pimentel(Universidad Simón Bolivar, México)

Francisco A. Zurian (Universidad Complutense de Madrid)