Comunicació, videojocs i entreteniment (2015-2022)

Observatori Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC)

 

Objectiu

El Grup reuneix acadèmics i professionals que investiguen els jocs digitals, els mons virtuals i els seus fenòmens associats, fomenta la investigació d’alta qualitat i promou la col·laboració i la difusió del treball per divulgar els últims avenços en la investigació d’aquestes àrees, a partir de set àmbits:

–     Impulsar l’estudi i la investigació del sector dels jocs digitals i els mons virtuals

–     Realitzar activitats que potenciïn la investigación

–     Afavorir l’intercanvi d’informació entre investigadors i professionals

–     Organitzar i promoure fòrums acadèmics i activitats de divulgació

–     Participar en comissions, grups de treball i grups de debat

–     Divulgar informació d’interès a través de diferents mitjans

–     Publicar articles i resultats de recerca propis amb accés obert

 

Línies de treball del grup

El grup integra les línies de treball sobre comunicació digital (Digital Communication) i estudis dels videojocs (Game studies). A més, pot treballar transversalment amb altres línies de l’InCom-UAB, com per exemple Comunicació i Salut, Migració i Comunicació, o Sociabilitat i identitat digitals, entre d’altres.

 

Responsables

CONTRERAS ESPINOSA, Ruth S. (Departament de Comunicació, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) – Directora

EGUIA, José Luis (Departament de Projectes d’Enginyeria, Universitat Politècnica de Catalunya)

 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Veure avís Legal i politica de cookies