L’InCom-UAB, encarregat de dissenyar el nou web de l’AE-IC

Bellaterra / Madrid, 06–02–2017. Ramon G. Sedó, responsable de la Unitat de Comunicació i Gestió de la Informació de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UCGI InCom-UAB), ha estat el dissenyador del nou web de l’Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), que està previst que s’estreni durant el primer trimestre d’aquest any.

L’InCom-UAB manté acords de col·laboració amb l’AE-IC des del mateix naixement de l’associació. Miquel de Moragas i Spà, primer president de l’Asociación fins el 2016 i membre fundador de l’InCom-UAB, sempre ha treballat per mantenir aquest fort vincle. La realització del nou web és el primer encàrrec que rep l’InCom-UAB després de l’elecció d’Enrique Bustamante com a president de l’AE-IC.

Web AE-IC

El InCom-UAB, encargado de diseñar el nuevo web de la AE-IC

Bellaterra / Madrid, 06–02–2017. Ramon G. Sedó, responsable de la Unidad de Comunicación y Gestión de la Información del Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (UCGI InCom-UAB), ha sido el diseñador del nuevo web de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), que está previsto se estrene durante el primer trimestre de este año.

El InCom-UAB mantiene acuerdos de colaboración con la AE-IC desde el mismo nacimiento de la asociación. Miquel de Moragas i Spà, primer presidente de la Asociación hasta el 2016 y miembro fundador del InCom-UAB, siempre ha trabajado por mantener ese fuerte vínculo. La realización del nuevo web es el primer encargo que recibe el InCom-UAB tras la elección de Enrique Bustamane como presidente del AE-IC.

Web AE-IC