L’investigador de l’InCom-UAB Bernat López, elegit nou director del Departament d’Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV)

Bernat López ja va ocupar aquest càrrec en el període comprès entre els anys 2002–2009. Vinculat a l’InCom-UAB des de la seva fundació, l’any 1997, actualment forma part del grup Comunicació i Responsabilitat Social (InCom-UAB) i del grup de recerca consolidat Asterisc (URV)

Tarragona, 04–02–2016. El professor titular del Departament d’Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i investigador de l’InCom-UAB Bernat López ha estat elegit nou director del Departament d’Estudis i Comunicació de la URV el dijous 21 de gener de 2016, en substitució de la professora titular Iolanda Tortajada.

Nascut a Igualada l’any 1968, Bernat López és llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i doctor en Ciències de la Comunicació per la mateixa universitat, amb la tesi doctoral La descentralització dels sistemes televisius als cinc grans estats de l'Europa occidental: Alemanya, França, Espanya, Itàlia i Regne Unit (1945-1996), dirigida per Miquel de Moragas i Spà.

Per al seu mandat, de tres anys de durada, compta amb un equip format Paul Capriotti (secretari acadèmic), Assumpció Huertas (responsable d’ensenyaments), M. Carme Arcas i Maite Suárez (equip de la secretaria administrativa) i Isidre Monreal (coordinador de l’Àrea Tècnica).

Fotografia (fragment): Bernat López, el dia de les eleccions. © Departament d’Estudis i Comunicació (URV).

Notícia relacionada:

21–01–2016. Departament d’Estudis de Comunicació (URV): “Bernat López escollit nou Director del Departament d'Estudis de Comunicació”.

El investigador del InCom-UAB Bernat López, elegido nuevo director del Departament d’Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV)

Bernat López ya ocupó este cargo en el periodo comprendido entre los años 2002–2009. Vinculado al InCom-UAB desde su fundación, en el año 1997, actualmente forma parte del grupo Comunicación y Responsabilidad Social (InCom-UAB) y del grupo de investigación consolidado Asterisc (URV)

Tarragona, 04–02–2016. El profesor titular del Departament d’Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV) e investigador del InCom-UAB Bernat López ha sido elegido nuevo director del Departament d’Estudis i Comunicació de la URV el jueves 21 de enero de 2016, en sustitución de la profesora titular Iolanda Tortajada.

Nacido en Igualada en el año 1968, Bernat López es licenciado en Ciencias de la Información por la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) y doctor en Ciencias de la Comunicación por la misma universidad, con la tesis doctoral La descentralització dels sistemes televisius als cinc grans estats de l'Europa occidental: Alemanya, França, Espanya, Itàlia i Regne Unit (1945-1996), dirigida por Miquel de Moragas i Spà.

Para su mandato, de tres años de duración, cuenta con un equipo formado por Paul Capriotti (secretario académico), Assumpció Huertas (responsable de enseñanzas), M. Carme Arcas i Maite Suárez (equipo de la secretaría administrativa) e Isidre Monreal (coordinador del Área Técnica).

Fotografía (fragmento): Bernat López, el día de les elecciones. © Departament d’Estudis i Comunicació (URV).

Noticia relacionada: