Presentació dels resultats del projecte realitzat en col·laboració amb l’ESPM (Brasil) i finançat per Fundació Autònoma Solidària (FAS)

El pròxim 26 de setembre presentarem a Brasil els principals resultats del projecte “Diàleg Brasil-Espanya per a la innovació docent en comunicació inclusiva: diagnòstic i propostes d’actuació a partir de la investigació acció” (Ref. FSXXXVIII-FS07). Aquest estudi ha estat coordinat des de l’Institut de la Comunicació (Universitat Autònoma de Barcelona) en col·laboració amb l’ESPM (Escola Superior de Propaganda e Marketing) São Paulo/Brasil, gràcies al finançament de la Fundació Autònoma Solidària (FAS). L’equip investigador de l’InCom-UAB (format per Amparo Huertas, Luiz Peres-Neto, Celina Navarro i Quim Puig) va treballar amb l’equip d’investigadors/es del Programa de Pós-Graduação em Comunicação e Práticas de Consumo de la ESPM (Denise Cogo, Gabriela Machado Ramos de Almeida i Julia Camargo). El projecte va començar al setembre del 2021 i finalitza a l’octubre de 2023.

L’acte de presentació dels resultats, amb el títol “Idees clau per abordar la comunicació inclusiva als estudis universitaris de comunicació”, es realitzarà en format híbrid a les 14.30 hores (horari de Brasil) des de la seu de l’ESPM en el Campus Alvaro Alvim, sala Victor Civita – Rua Doutor Álvaro Alvim, 123, Vila Mariana, São Paulo (Brasil). Es podrà seguir també a la Plataforma Zoom, però cal inscripció prèvia.

Amparo Huertas (UAB) i Denise Cogo (ESPM), investigadores principals, s’encarregaran de presentar els resultats de l’estudi. En aquest acte, també hi participen dos membres de l’equip: Gabriela Machado Ramos de Almeida (ESPM) i Luiz Peres Neto (UAB). Denilde Holzhacker, Coordenadora Geral de Pesquisa e Pós-Graduação Stricto Sensu da ESPM, serà la moderadora de la trobada.