Un projecte de:

Amb el suport de:

I el patrocini de:

En marxa la novena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya, que analitzarà el bienni 2015-2016

L’InCom-UAB aposta per consolidar aquesta publicació biennal com un projecte veritablement interuniversitari. Des de la primera edició, l’any 2000, l’Informe ha rebut el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa

Bellaterra, 17-10-2016. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha posat en marxa la novena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, una obra col·lectiva biennal que ofereix una descripció i anàlisi interpretativa de l’evolució dels principals camps que configuren el sector de la comunicació social a Catalunya. La seva presentació pública es preveu per a principis de la tardor de 2017.

L’objectiu de l’InCom-UAB és consolidar aquest projecte com a font d’informació fonamental sobre el sector de la comunicació a Catalunya i, en aquest sentit, aposta per continuar ampliant la llista d’universitats i entitats participants. L’equip editor està format per Marta Civil i Serra (InCom-UAB), Joan M. Corbella Cordomí (UPF), Carme Ferré Pavia (UAB) i Joan Sabaté i Salazar (URL), i el consell acadèmic per Laura Bergés (UdL), Maria Corominas (UAB), Bernat López (URV), Miquel de Moragas i Spà (UAB), Miquel Rodrigo (UPF), Joan Manuel Tresserras (UAB) i José Luis Terrón (UAB).

Aquesta novena edició, que analitzarà els anys 2015 i 2016, compta amb la participació de 20 autors i autores procedents de diverses universitats i institucions, públiques i privades, dels quals 8 són investigadors vinculats directament a l’InCom-UAB.