Bruno Santos i Leticia Graton, de la Universidad de Coimbra, realitzen una estada d’investigació al nostre centre

Durant el curs 2024-2025, dos investigadors realitzaran una estada d’investigació en l’InCom-UAB. Ambdós són estudiants a la Universidad de Coimbra (Portugal), però es troben en moments molt diferents. Bruno Santos està desenvolupant la seva tesi doctoral en Ciències de la Comunicació i Leticia Graton és estudiant de mestria en Periodisme i Comunicació.

Bruno Santos Nascimento Dias va iniciar la seva estada el 9 de setembre de 2024 i estarà amb nosaltres fins el 9 de març de 2025. La seva tesis doctoral, el titol de la qual és “Comunicação, cultura e identidade: o viver com os media na memòria de pessoas de nacionalidade brasilera em Portugal”, concorda perfectament amb el treball que s’està desenvolupant a la Cátedra UNESCO de Comunicació dirigida por Amparo Huertas. La seva investigació està supervisada per Silvio Correia Santos, de la Universidad de Coimbra-Portugal, i per Ana Carolina Escosteguy, de la Universidad Federal de Rio Grande do Sul (UFRGS)-Brasil, i compta amb el recolzament d’una beca atorgada per la Fundació per a la Ciència i la Tecnología (FCT) de Portugal.

Leticia Alves Graton ha iniciat la seva estada el 25 de setembre. Aquesta finalitza el 25 de desembre d’aquest mateix any, 2024. A la seva estada, emmarcada al programa Erasmus +, té previst desenvolupar una investigació sobre deepfakes y violència de gènere. A l’àrea dels estudis feministes, Graton vol aprofundir en la violència contra les dones a l’entorn online.

Benvinguda i benvingut!