Amparo Huertas Bailén participa en el V Congreso Nacional TMIC-AEIC (UMU)

La directora de l’InCom-UAB va participar en la mesa plenària “Teories i mètodes alternatius no hegemònics de la investigació en comunicació” en el marc del V Congreso Nacional de la Sección Teorías y Métodos de Investigación de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), celebrat els dies 21 i 22 de novembre de 2019 a la Universidad de Murcia (UMU)

Bellaterra / Múrcia, 02‒12‒2019. Amparo Huertas Bailén va presentar la ponència “Investigar como proceso creativo” en una de les meses plenàries del V Congreso Nacional TMIC-AEIC, que portava per lema “Investigar la comunicació en i des de la periferia”. Juntament amb la directora de l’InCom-UAB, hi van participar Carlos Arcila (Universidad de Salamanca), que va presentar el projecte en el qual està ara implicat en l’àrea de la Intel·ligència Artificial, i Maite Gobantes (Universidad de Zaragoza), que, amb un estil literari, va fer una defensa de la història de la vida com a tècnica de recollida d’informació qualitativa. Carlos Lozano (Universidad Rey Juan Carlos) moderà el debat.

La participació de la directora de l’InCom-UAB i professora titular en el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB es va dividir en tres parts: elements determinants en la definició del que és hegemònic, “punts cecs teoricmetodològics” i propostes de noves temàtiques i, sobretot, de nous enfocaments.

Leonarda García Jiménez fou la directora del congrés de la universitat seu. La Sección Temática Teorías y Métodos de Investigación en Comunicación de l’AE-IC està dirigida per Francisco Sierra Caballero.

Per a més informació:

ACCÉS AL VÍDEO – Mesa plenària – Teorías y métodos alternativos no hegemónicos de la investigación en comunicación, V Congreso Nacional TMIC-AEIC. Múrcia: Universidad de Murcia / AE-IC (21-11-2019). 1h 21’ 33”

Web V Congreso Nacional TMIC-AEIC