Ana Augusto Arenas, estudiant de Periodisme (UAB), farà una estada de pràctiques acadèmiques al nostre centre

Durant la seva estada, d’octubre de 2021 a gener de 2022, Ana Augusto Arenas donarà suport a diversos projectes de l’InCom-UAB, especialment a l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)

Bellaterra, 01 d’octubre de 2021. Ana Augusto Arenas, estudiant del grau de Periodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), s’ha incorporat a l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) per a realitzar una estada de pràctiques acadèmiques semestral, amb data d’inici l’1 d’octubre de 2021 i data de finalització el 31 de gener de 2022.

La seva estada es duu a terme en el marc del conveni de pràctiques acadèmiques signat entre la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i l’InCom-UAB, que permet que l’alumne pugui rebre formació especialitzada amb la participació a projectes del nostre centre. La seva activitat es centrarà en la redacció de cròniques i entrevistes que seràn publicadesa l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB). Ana Augusto Arenas està especialment interessada en aspectes relacionats amb l’educació mediàtica, la inclusió social i la diversitat. Amparo Huertas, directora del centre, serà la responsable de la seva estada actuant com a tutora.