Hadriel Theodoro publica la seva tesi doctoral en format llibre

Acaba de publicar-se el llibre “Dinâmicas  de (in)visibilidade e a imigração LGBTQIA+”, de Hadriel Theodoro. Aquesta obra és resultat de la seva tesi doctoral desenvolupada al PPGCOM-ESPM (Programa de Pós-Graduação em Comunicação e Práticas de Consumo de l’Escola Superior de Propaganda e Marketing) amb finançament de CAPES i FAPESP. El llibre ha estat editat pel segell  PPGCOM/UFMG, creat l’any 2014 per part del Programa de Pós-Graduação em Comunicação de la Universidade Federal de Minas Gerais amb l’objectiu de divulgar el coneixement generat a l’àrea de la comunicació.

Hadriel Theodoro va desenvolupar part de la recerca a l’InCom-UAB. Hadriel  Theodoro va realitzar una estada de recerca a l’InCom-UAB d’un any de durada, entre el 19 de novembre de 2018 i el 30 d’octubre de 2019, gràcies a l’obtenció d’una Beca d’Etapa de Recerca a l’Exterior de la Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (BEPE-FAPESP) per al desenvolupament del projecte “Flujos Migratorios, Comunicación, Consumo y Ciudadanía: (in)visibilidades mediáticas en las vivencias de inmigrantes LGBT en la ciudad de Sao Pablo”.

Referència: THEODORO, Hadriel. Dinâmicas de (in)visibilidade e a imigração LGBTQIA+. Belo Horizonte, MG: Fafich/Selo PPGCOM/UFMG, 2023, 268p.

El llibre es pot descarregar a aquest enllaç