Julia Camargo realitza una estada pre-doctoral al nostre centre

Julia Camargo està realitzant una estada d’investigació a l’InCom-UAB. Es va incorporar a finals del 2022 i estarà treballant amb el nostre equip fins el 31 de juliol de 2023. L’objectiu de l’estada es desenvolupar part del seu projecte “Comunicació, consum i desigualtats digitals entre refugiats veneçolans en espais del Sur (Brasil) i del Nord (Espanya)”. Camargo ha obtingut una beca en el marc del Programa de Doctorat  Sándwich a l’Estranger (PDSE/CAPES).  Aquesta estada forma part de l’activitat de la Càtedra UNESCO en Comunicació gestionada pel nostre centre de recerca. Camargo és membre de l’equip del projecte “Diàleg Brasil-Espanya per a la innovació docent en comunicació inclusiva (2021-2023)”, que realitzem en col·laboració amb ESPM (Escola Superior de Propaganda e Marketing, São Paulo/Brasil) amb el finançament de Fundació Autònoma Solidària (FAS-UAB).

Julia Camargo: Estudiant de Doctorat en Comunicació al’Escola Superior de Propaganda e Marketing (ESPM), Brasil. Integrant del grup d’investigació Deslocar – interculturalidad, ciudadanía, comunicación y consumo. Professora del Curs de Relacions Internacionals de la Universidad Federal de Roraima (UFRR). Investigadora de la Càtedra Unesco Memorial de América Latina. Becaria de doctorat CAPES. Es centra en la investigació i en les accions comunitàries a l’àrea de la comunicació y el desplaçament forçat, principalment de persones veneçolanes. Contacte: julia.camargo@ufrr.br