L’InCom-UAB a la 10a Conferencia NECS (European Network for Cinema Studies), a Potsdam (Alemanya)

La investigadora de l’InCom-UAB Maria Luna participa a la desena edició de la conferència de l’European Network for Communication Studies (NECS), organitzada pel Brandenburgische Zentrum für Medienwissenschaften a Potsdam (Alemanya), del 26 al 30 de juliol de 2016. Aquest any el tema central de la conferència es titula ‘In/Between: Cultures of Connectivity’

Bellaterra / Potsdam (Alemanya), 25‒07‒2016. La comunicació de la investigadora de l’InCom-UAB Maria Luna “Using GIS in Film Studies”, seleccionada per a ser presentada dins de les activitats de Homer Network (History of Moviegoing, Exhibition and Reception) de la conferència NECS d’enguany, és una reflexió metodològica, com a resultat de la investigació derivada de la seva tesi doctoral en la qual aplica sistemes d’informació geogràfica (GIS) per a l’anàlisi de documentals relatius a situacions de conflicte armat.

Aquesta comunicació es presenta dins del panel “Mapping Markets”, juntament amb investigadors de les universitats de Lorraine (França) i Oakland (EUA). Durant la conferència Maria Luna també presentarà un projecte en el Mapping movies workshop, coordinat per Jeff Klenotic, director del programa d’art i comunicació de la Universitat de New Hampshire (EUA).

La presència de la investigadora com a delegada de l’InCom-UAB a la 10a Conferència NECS contribueix a la transferència de coneixement entre xarxes i centres de recerca europeus i és una oportunitat per a compartir perspectives diverses en el context de la interconnectivitat i les seves varietats i adaptacions locals.

Enllaços relacionats:

Programa complet de la Conferència

Homer @NECS Abstracts

Publisher’s Forum

NECS Pàgina de Facebook

El InCom-UAB en la 10ª Conferencia NECS (European Network for Cinema Studies), en Potsdam (Alemania)

La investigadora del InCom-UAB Maria Luna participa en la décima edición de la conferencia de la European Network for Communication Studies (NECS) organizada por el Brandenburgische Zentrum für Medienwissenschaften en Potsdam (Alemania), desde el 26 al 30 de julio de 2016. Este año el tema central de la conferencia se titula ‘In/Between: Cultures of Connectivity’

Bellaterra / Potsdam (Alemania), 25‒07‒2016. La comunicación de la investigadora del InCom-UAB Maria Luna “Using GIS in Film Studies”, seleccionada para ser presentada dentro de las actividades de Homer Network (History of Moviegoing, Exhibition and Reception) de la conferencia NECS de este año, es una reflexión metodológica que resulta de la investigación derivada de su tesis doctoral en la que aplica sistemas de información geográfica (GIS) para el análisis de documentales relativos a situaciones de conflicto armado.

Esta comunicación se presenta dentro del panel “Mapping Markets”, junto a investigadores de las universidades de Lorraine (Francia) y Oakland (EEUU). Durante la conferencia Maria Luna también presentará un proyecto en el Mapping movies workshop coordinado por Jeff Klenotic, director del programa de arte y comunicación de la Universidad de New Hampshire (EEUU).

La presencia de la investigadora como delegada del InCom-UAB en la 10ª Conferencia NECS contribuye a la transferencia de conocimiento entre redes y centros de investigación europeos y es una oportunidad para compartir perspectivas diversas en el contexto de la inter-conectividad y sus variaciones y adaptaciones locales.

Enlaces relacionados:

Programa completo de la Conferencia