L’InCom-UAB col·labora, per segona vegada, amb la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

El 27 de novembre del 2017 es projectarà El Fill de Saúl (László Nemes, 2015) a la Sala Cinema de la UAB en el marc de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organitzada per la Direcció General d’Afers Religiosos del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 11–07–2017. L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha seleccionat El Fill de Saúl, opera prima del cineasta hongarès László Nemes (2015), per a projectar a la UAB en el marc de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya. L'activitat està programada per al dilluns 27 de novembre, a les 12 hores, a la Sala Cinema de la universitat. El fill de Saúl va obtenir l'Oscar a la millor pel·lícula de parla no anglesa i el Gran Premi del Jurat a Cannes.

Aquesta és la segona vegada que l'InCom-UAB col·labora amb la Mostra. A l'edició XIII, la pel·lícula projectada a la UAB va ser Aprenent a conduir (Isabel Coixet, 2014). La projecció va servir per a obrir un debat entre el públic assistent, la majoria estudiants, sobre el paper que pot tenir el cinema per a afavorir el contacte intercultural a partir d'una activitat tutoritzada per la professora Amparo Huertas Bailén, directora de l'InCom-UAB.

L'objectiu de la Mostra és acostar a la ciutadania la riquesa de la diversitat religiosa que existeix a Catalunya, fent visibles les diferents manifestacions religioses i espirituals, i afavorir el diàleg i la convivència. La Generalitat de Catalunya assumeix la direcció i organització de la Mostra des de l'any 2014.

Cinema Espiritual i de les Religions (Mostra de Cinema Espiritual)

Tràiler pel·lícula: El fill de Saúl (castellà)

El InCom-UAB colabora, por segunda vez, con la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

El 27 de noviembre de 2017 se proyectará El Fill de Saúl (László Nemes, 2015) a la Sala Cinema de la UAB en el marco de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organizada por la Dirección General de Asuntos Religiosos del Departamento de Gobernación, Administraciones Públicas y Vivienda de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 11–07–2017. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha seleccionado El Fill de Saúl, opera prima del cineasta húngaro László Nemes (2015), para proyectar a la UAB en el marco de la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya. La actividad está programada para el lunes 27 de noviembre, a las 12 horas, en la Sala Cinema de la universidad. El fill de Saúl obtuvo el Oscar a la mejor película de habla no inglesa y el Gran Premio del Jurado en Cannes.

Esta es la segunda vez que el InCom-UAB colabora con la Muesta. En la edición XIII, la película proyectada en la UAB fue Aprenent a conduir (Isabel Coixet, 2014). La proyección sirvió para abrir un debate entre el público asistente, la mayoría estudiantes, sobre el papel que puede tener el cine para favorecer el contacto intercultural a partir de una actividad tutorizada por la profesora Amparo Huertas Bailén, directora del InCom-UAB.

El objetivo de la Muestra es acercar a la ciudadanía la riqueza de la diversidad religiosa que existe en Catalunya, haciendo visibles las distintas manifestaciones religiosas y espirituales, y favorecer el diálogo y la convivencia. La Generalitat de Catalunya asume la dirección y organización de la Muestra desde el año 2014.

Cinema Espiritual i de les Religions (Mostra de Cinema Espiritual)

Trailer película: El fill de Saúl (castellano)