Marta Civil i Serra moderarà el diàleg “La comunicació política en l’era postmediàtica”, amb Joan M. Corbella i Ferran Sáez, organitzat per la SCC-IEC

La investigadora de l’InCom-UAB i membre de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, serà l’encarregada de moderar aquest diàleg, que se celebrarà el dijous 5 de juliol, a la tarda, a Barcelona

Bellaterra / Barcelona, 21-06-2017. La investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i membre de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC), Marta Civil i Serra, serà la responsable de moderar el diàleg “La comunicació política en l’era postmediàtica”, que comptarà amb la participació dels professors Joan M. Corbella (Universitat Pompeu Fabra) i Ferran Sáez (Universitat Ramon Llull). L’acte se celebrarà el dijous 5 de juliol, de les 17.30h a les 19h, a la sala Nicolau d’Olwer de l’Institut d’Estudis Catalans, a Barcelona.

Amb aquesta activitat, la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) tancarà el curs acadèmic 2017–2018, que ha comptat amb una programació descentralitzada en el territori: la sessió inaugural del curs a la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona, el 26 d’octubre passat; la IX jornada de recerca i lliurament dels XXIX Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual, a Barcelona, l’1 de març; i l’activitat extraordinària d’homenatge al soci d’honor Joan Fuster, a Sueca, a la comarca de la Ribera Baixa, al País Valencià, el 20 d’abril.

Fotografia: Pati de l’Institut d’Estudis Catalans, a Barcelona. Font: IEC.

Per a més informació:

Web Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

Marta Civil i Serra moderará el dialogo “La comunicación política en la era postmediática”, con Joan M. Corbella y Ferran Sáez, organitzado por la SCC-IEC

La investigadora del InCom-UAB y miembro de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, será la encargada de moderar este diálogo, que se celebrará el jueves 5 de julio, por la tarde, en Barcelona

Bellaterra / Barcelona, 21-06-2017. La investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) y miembro de la junta de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC), Marta Civil i Serra, será la responsable de moderar el diálogo “La comunicación política en la era postmediática”, que contará con la participación de los profesores Joan M. Corbella (Universitat Pompeu Fabra) y Ferran Sáez (Universitat Ramon Llull). El acto se celebrará el jueves 5 de julio, de las 17.30h a les 19h, en la sala Nicolau d’Olwer del Institut d’Estudis Catalans, en Barcelona.

Con esta actividad, la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) cerrará el curso académico 2017–2018, que ha contado con una programación descentralizada en el territorio: la sesión inaugural del curso, en la Universitat Rovira i Virgili, en Tarragona, el 26 de octubre pasado; la IX jornada de investigación y entrega de los XXIX Premios CAC a la investigación sobre comunicación audiovisual, en Barcelona, el 1 de marzo; y la actividad extraordinaria de homenaje al socio de honor Joan Fuster, en Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa, en el País Valencià, el 20 de abril.

Fotografía: Patio del Institut d’Estudis Catalans, en Barcelona. Font: IEC.

Para más información: