Posposada la presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Properament anunciarem la nova data

Aquesta publicació col·lectiva biennal arriba a la seva desena edició, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Naturgy durant tota la seva trajectòria. Els investigadors Marta Civil i Serra (InCom-UAB) i Bernat López (URV) han estat els editors d’aquesta obra

Bellaterra / Barcelona, 16–10–2019. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentarà l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017–2018 el dimarts 29 d’octubre de 2019, a les 17.30 hores (properament anunciarem la nova data), al Palau Robert (Sala Cotxeres) de Barcelona. L’Informe es publica, amb accés obert i gratuït, com a sisè volum de la col·lecció Lexikon Informes, una col·lecció especialitzada de la Direcció General de Difusió de la Generalitat de Catalunya.

L’acte serà presidit pel director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Ignasi Genovès, i, en representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, hi participarà Virginia Luzón, vicerectora de Comunicació i de Promoció. A la presentació, també hi intervindrà la directora de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén.

A l’Informe 2017-2018 hi han participat un total de 23 autors i autores de diverses universitats i institucions, públiques i privades, coordinats per un equip editor format per Marta Civil i Serra (InCom-UAB) i Bernat López (URV). Carmina Crusafon Baqués, subdirectora de l’Observatorio Iberoamericano de la Comunicación (UAB), ha estat l’encarregada de redactar l’epíleg de l'obra. A l’acte de presentació, Carmina Crusafon Baqués ens explicarà breument el contingut de l’estudi.

L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte biennal de l’InCom-UAB, que va néixer l’any 2000 i ha comptat sempre amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Naturgy. Enguany, a més a més, compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, i per quart bienni consecutiu, amb la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans. Aquest projecte de l’InCom-UAB forma part de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB).

Per a més informació:

Notícia web InCom-UAB, 23-05-2019: "L’InCom-UAB prepara la desena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018"

Notícia web InCom-UAB, 12-12-2018: “Reunió de treball de l’equip de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018"

Aplazada la presentación del Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Próximamente anunciaremos la nueva fecha

Esta publicación colectiva bienal llega a su décima edición, con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Naturgy durante toda su trayectoria. Los investigadores Marta Civil i Serra (InCom-UAB) y Bernat López (URV) han sido los editores de esta obra

Bellaterra / Barcelona, 16–10–2019. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentará el el martes 29 de octubre de 2019, a las 17.30 horas (próximamente anunciaremos la nueva fecha), en Palau Robert (Sala Cotxeres) de Barcelona. El Informe se publica, con acceso abierto y gratuito, como sexto volumen de la colección Lexikon Informes, una colección especializada de la Dirección General de Difusión de la Generalitat de Catalunya.

El acto será presidido por el director general de Medios de Comunicación de la Generalitat de Catalunya, Ignasi Genovès, y, en representación de la Universitat Autònoma de Barcelona, participará Virginia Luzón, vicerrectora de Comunicación u de Promoción. En la presentación, también intervendrá la directora de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén.

En el Informe 2017-2018 han participado un total de 23 autores y autoras de distintas universidades e instituciones, públicas y privadas, coordinados por un equipo editor formado por Marta Civil i Serra (InCom-UAB) y Bernat López (URV). Carmina Crusafon Baqués, subdirectora del Observatorio Iberoamericano de la Comunicación (UAB), ha sido la encargada de redactar el epilogo de la obra. En el acto de presentación, Carmina Crusafon Baqués nos explicará brevemente el contenido del estudio.

El Informe de la comunicació a Catalunya es un proyecto bienal del InCom-UAB, que nació en el año 2000 y ha contado siempre con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Naturgy. Este año, además, cuenta con la colaboración de la Diputación de Barcelona, y por cuarto bienio consecutivo, con la subscripción institucional de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans. Este proyecto del InCom-UAB forma parte del Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB).

Para más información:

Noticia web InCom-UAB, 23-05-2019: "El InCom-UAB prepara la décima edición del Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018"

Noticia web InCom-UAB, 12-12-2018: “Reunión de trabajo del equipo del Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018