Presentació de l’OCC (InCom-UAB) al Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC), a Granollers, el 14 de juny

Amparo Huertas Bailén, directora de l’InCom-UAB, presentarà l'últim projecte digital de l'Institut al Mercat Audiovisual de Catalunya 2017, un certamen de referència en l’àmbit de la comunicació de proximitat al nostre país, que enguany arriba a la 18a edició

Bellaterra / Granollers, 12–06–2017. La directora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Amparo Huertas Bailén presentarà l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB), a la 18a edició del Mercat de l’Audiovisual a Catalunya (MAC), el dimecres 14 de juny, a les 12.20h, a l’espai Fira MAC (Speech corner) del complex de Roca Umbert Fàbrica de les Arts, a Granollers.

El nou projecte digital de l’InCom-UAB neix amb l’objectiu contribuir en l’anàlisi i coneixement del sector de la comunicació a Catalunya, i va dirigit tant al sector acadèmic com al professional.

Aquesta serà la segona presentació pública de l’OCC (InCom-UAB), després de la intervenció d’Amparo Huertas Bailén a la Jornada “Dissenyant eines per mesurar l’audiència digital a Catalunya”, al Palau Robert, a Barcelona, el 9 de juny.

Per a més informació:

Programa MAC (2017)

Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)

Presentación del OCC (InCom-UAB) en el Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC), en Granollers, el 14 de junio

Amparo Huertas Bailén, directora del InCom-UAB, presentará el último proyecto digital del Instituto en el Mercat Audiovisual de Catalunya 2017, un certamen de referencia en el ámbito de la comunicación de proximidad en nuestro país, que este año llega a la 18ª edición

Bellaterra / Granollers, 12–06–2017. La directora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Amparo Huertas Bailén presentará el Observatorio de la Comunicación en Catalunya (OCC InCom-UAB), en la 18ª edición del Mercat de l’Audiovisual a Catalunya (MAC), el miércoles 14 de junio, a las 12.20h, en el espacio Fira MAC (Speech corner) del complejo de Roca Umbert Fàbrica de les Arts, en Granollers.

El nuevo proyecto digital del InCom-UAB nace con el objetivo de contribuir en el análisis y conocimiento del sector de la comunicación en Cataluña, y va dirigido tanto al sector académico como al profesional.

Esta será la segunda presentación pública del OCC (InCom-UAB), después de la intervención de Amparo Huertas Bailén en la Jornada “Diseñando herramientas para medir la audiencia digital en Cataluña”, en el Palau Robert, en Barcelona, el 9 de junio.

Para más información:

Programa MAC (2017)

Observatorio de la Comunicación en Cataluña (OCC InCom-UAB)