Projecció de la pel·lícula Silencio (2016), de Martin Scorsese, el proper 26 de novembre

Bellaterra, 20-11-2018. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha organitzat la projecció de la pel·lícula de Martin Scorsese Silencio (2016) el proper dilluns, 26 de novembre, a les 12 hores a la Sala Cinema UAB, gestionada per Cultura en Viu (UAB). Aquesta projecció forma part de la XV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organitzada per la Direcció General d’Afers Religiosos, del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Marc Argemí, periodista i professor universitari, serà l’encarregat de presentar el film.

En aquesta edició, la mostra rendeix homenatge a Raimon Panikkar (Barcelona, 1918 – Tavertet 2010), important defensor del diàleg interreligiós. Aquesta és ja la tercera vegada que l’InCom-UAB col·labora amb la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya.

Per a més informació:

Trailer Silencio (Martin Scorsese, 2016)

Cinema Espiritual i de les Religions (Mostra de Cinema Espiritual)

Any Raimon Panikkar 2018

Cultura en Viu (UAB)

Proyección de la película Silencio (2016), de Martin Scorsese, el próximo 26 de noviembre

Bellaterra, 20-11-2018. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha organizado la proyección de la película de Martin Scorsese Silencio (2016) el próximo lunes, 26 de noviembre, a las 12 horas en la Sala Cinema UAB, gestionada por Cultura en Viu (UAB). Esta proyección forma parte de la XV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organizada por la Dirección General de Asuntos Religiosos, del Departamento de Justicia de la Generalitat de Catalunya. Marc Argemí, periodista y profesor universitario, será el encargado de presentar el film.

En esta edición, la muestra rinde homenaje a Raimon Panikkar (Barcelona, 1918 – Tavertet 2010), importante defensor del diálogo interreligioso. Esta es ya la tercera ocasión en que el InCom-UAB colabora con la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya.

Para más información:

Trailer Silencio (Martin Scorsese, 2016)

Cinema Espiritual i de les Religions (Mostra de Cinema Espiritual)

Año Raimon Panikkar 2018

Cultura en Viu (UAB)