Laura Santamaria, ponent a la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia (UPF)

La membre del grup de recerca consolidat Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB (2017/SGR-0760) va impartir la ponència d’obertura de la jornada, celebrada el 9 de novembre a la Universitat Pompeu Fabra

Bellaterra, 15-11-2018. La professora titular del Departament de Traducció i d’Interpretació i d’Estudis de l’Àsia Oriental i investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Laura Santamaria va inaugurar la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia, que es va celebrar el divendres 9 de novembre, al matí, a la Universitat Pompeu Fabra, a Barcelona.

“Interculturalitat i Traducció” va ser el títol de la ponència presentada per Santamaria. A continuació, Maria Trenchs (Univeristat Pompeu Fabra) va parlar sobre les aules com a espais de translingüisme i cosmopolitisme i Tom Ricento (Universitat de Calgary), al voltant del llenguatge i la integració al context laboral canadenc. La jornada es va cloure amb una taula rodona moderada per Teun Van Dijk (Universitat Pompeu Fabra).

La II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia ha estat una iniciativa del Grup d’Estudis del Discurs i de la Traducció (GEDIT) i del Grup de Recerca en Aprenentatge i Ensenyament d eles Llengües (GR@EL) de la Universitat Pompeu Fabra. Porta el nom de l’experta en estudis del discurs Helena Calsamiglia, professora emèrita del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge (UPF), que va morir el mes d’octubre de l’any passat.

Per a més informació:

Programa la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia

Grup d’Estudis del Discurs i de la Traducció (GEDIT)

Grup de Recerca en Aprenentatge i Ensenyament de Llengües (GR@EL)

Laura Santamaria, ponente en la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia (UPF)

La miembro del grupo de investigación consolidado Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura del InCom-UAB (2017/SGR-0760) impartió la ponencia de apertura de la jornada, celebrada el 9 de noviembre en la Universitat Pompeu Fabra

Bellaterra, 15-11-2018. La profesora titular del Departamento de Traducción e Interpretación y Estudios del Asia Oriental e investigadora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) Laura Santamaria inauguró la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia, que se celebro en viernes 9 de noviembre, por la mañana, en la Universitat Pompeu Fabra, a Barcelona.

“Interculturalitat i Traducció” fue el título de la ponencia presentada por Santamaria. A continuación, Maria Trenchs (Univeristat Pompeu Fabra) habló sobre las aulas como espacios de translingüismo y cosmopolitismo y Tom Ricento (Universidad de Calgary), entorno al lenguaje y la integración en el contexto laboral canadiense. La jornada se clausuró con una mesa redonda moderada por Teun Van Dijk (Universitat Pompeu Fabra).

La II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia ha sido una iniciativa del Grupo de Estudios del Discurso y de la Traducción (GEDIT) y del Grupo de Investigación en Aprendizaje y Enseñanza de las Lenguas (GR@EL) de la Universitat Pompeu Fabra. Lleva el nombre de la experta en estudios del discurso Helena Calsamiglia, profesora emérita del Departamento de Traducción y Ciencias del Lenguaje (UPF), que murió el mes de octubre del año pasado.

Para más información:

Programa la II Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia

Grup d’Estudis del Discurs i de la Traducció (GEDIT)

Grup de Recerca en Aprenentatge i Ensenyament de Llengües (GR@EL)