Ressenya de Lydia Steinbrüggen a la revista ‘Communication Papers’

La investigadora de l’InCom-UAB ressenya el llibre ‘¿Por qué la comunicación en salud es importante? Avances e investigación’, editat per Daniel Catalán (UC3M), Carmen Peñafiel (UPV/EHU i membre de l’InCom-UAB) i José Luis Terrón (director del Laboratori de Comunicació i Salut, SCOMLab InCom-UAB, i professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB).

Bellaterra, 07-09-2020. La investigadora de l’InCom-UAB i doctoranda del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Lydia Steinbrüggen acaba de publicar un article en el darrer número de la revista Communication Papers (vol. 9, núm. 18). Es tracta d’una ressenya de l’obra col·lectiva editada per Daniel Catalán (Universidad Carlos III de Madrid), Carmen Peñafiel (Universidad País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, i membre de l’InCom-UAB) i José Luis Terrón (director del Laboratori de Comunicació i Salut, SCOMLab InCom-UAB, i professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB) ¿Por qué la comunicación en salud es importante? Avances e investigación (Pamplona: Thomson Reuters Aranzadi, 2019).

Lydia Steinbrüggen destaca la importància d’aquesta obra, que reflexiona sobre com contrarestar la desinformació en el camp de la comunicació en salut, a través del treball acadèmic d’autors procedents d’Espanya, Argentina, Brasil, Mèxic o Xile. L’autora també considera, com un dels punts forts del llibre, la defensa dels estudis sobre comunicació i salut, realitzats a partir de treballs de camp contrastats, i que busquen el rigor i l’evidència científica, per tal d’aconseguir “construir una societat més saludable”.

Accés a l’article complet:

Steinbrüggen, Lydia (2020): “Estudios de Comunicación en Salud: más importantes que nunca en la era de la información”. Ressenya del llibre de Catalán, Daniel; Peñafiel, Carmen; Terrón, José Luis, coords. (2019): ¿Por qué la comunicación en salud es importante? Avances e investigación (Pamplona: Thomson Reuters Aranzadi, ISBN: 978-84-13-09443-4) [En línia]. Communication Papers, vol. 9, núm. 18, 1r semestre 2020, pàgs. 84–85, ISSN: 2014-6752.