Amparo Huertas Bailén debat sobre la funció dels mitjans públics en una trobada organitzada per la Universidad de Santiago de Compostela

El grup de recerca Novos Medios de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universidad de Santiago de Compostela va organitzar els dies 26 i 27 de gener de 2021 el III Workshop sobre nous valors i tendències dels mitjans audiovisuals públics europeus. Professors i investigadors de deu universitats espanyoles van participar en la trobada.

Bellaterra / Santiago de Compostela, 15-02-2021. La directora de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén, va participar en el III Workshop sobre nous valors i tendències dels mitjans audiovisuals públics europeus organitzat pel grup de recerca Novos Medios, de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universidad de Santiago de Compostela, els dies 26 i 27 de gener de forma telemàtica. Una trentena de professors i investigadors de deu universitats espanyoles van debatre sobre el paper i les estratègies de futur dels mitjans de comunicació públics, els fonaments i objectius dels quals es van definir en un ecosistema comunicatiu molt diferent a l’actual. De la Universitat Autònoma de Barcelona, Amparo Huertas Bailén fou la persona invitada.

La trobada forma part del projecte de recerca “Nuevos valores, gobernanza, financiación y servicios audiovisuales públicos para la sociedad Internet: contrastes europeos y españoles” (Proyecto de I+D+I RTI2018-096065-B-I00), que lideren els professors Francisco Campos Freire i Miguel Túñez López, de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universidad de Santiago de Compostela.

Per a més informació:

Web del grupo de investigación Novos Medios