Segon llibre de l’InCom-UAB dedicat a la comunicació transnacional i les migracions

L’InCom-UAB Publicacions amplia la seva col·lecció amb un segon llibre dedicat a la comunicació transnacional. Mohammed ElHajji, Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén han editat l’obra “Migraciones transnacionales, interculturalidad, políticas y comunicación” (2020) com a continuïtat del llibre “Diásporas, migraciones, tecnologías de la comunicación e identidades transnacionales”, que va aparèixer a la mateixa col·lecció, el 2012.

Bellaterra / Rio de Janeiro (Brasil), 04-02-2021. Mohammed ElHajji, Denise Cogo i Amparo Huertas Bailén han editat el llibre Migraciones transnacionales, interculturalidad, políticas y comunicación, recentment publicat a la col·lecció de l’InCom-UAB Publicacions. El 2017, la Universidade Federal do Rio de Janeiro a Brasil fou la seu del IX Fòrum de les Migracions i de la trobada Migratic, dos esdeveniments en els quals investigadors, immigrants i activistes van debatre sobre “Interculturalitat, comunicació i migracions transnacionals: fronteres, polítiques i ciutadania”. L’obra recull una selecció dels textos presentats a les esmentades trobades. El llibre es divideix en tres grans parts: migracions transnacionals, comunicació i tecnologies; interculturalitat i migracions/panorames i perspectives sociocomunicacionals; i, per últim, mobilitzacions polítiques i socioculturals de migrants.

La publicació es presenta com una continuïtat del llibre Diásporas, migraciones, tecnologías de la comunicación e identidades transnacionales. Publicat el 2012 i editat per Denise Cogo, Mohammed ElHajji i Amparo Huertas Bailén, aquest títol fou precisament el que va inaugurar aquesta col·lecció de l’InCom-UAB Publicacions. Ambdós títols, així com el conjunt de la col·lecció, estan disponibles al Dipòsit Digital de Documents de la Universitat Autònoma de Barcelona ((DDD-UAB)).

Referència completa:

ElHajji, Mohammed; Cogo Denise; Huertas Bailén, Amparo, eds. (2020): Migraciones transnacionales, interculturalidad, políticas y comunicación. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): InCom-UAB Publicacions, 20. ISBN: 978-84-120344-8-6.

InCom-UAB Publicacions