Amparo Huertas Bailén, membre del comitè científic del congrés COMUNICON 2018 (Brasil)

COMUNICON 2018 és un congrés especialitzat en comunicació i consum, organitzat per l’Escola Superior de Propaganda e Marketing – ESPM, São Paulo (Brasil). Es desenvoluparà el proper mes d’octubre i el termini d’enviament de propostes romandrà obert fins el 2 d’abril

Bellaterra/São Paulo (Brasil), 10-01-2018. Amparo Huertas Bailén, directora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), forma part del comitè científic del congrés internacional COMUNICON 2018, organitzat per l’Escola Superior de Propaganda e Marketing – ESPM, São Paulo (Brasil). La coordinadora general del congrés és la Dra. Tânia Hoff, una de les editores del llibre Discursos mediáticos sobre la diferencia en América Latina y el Caribe, publicat a finals de l’any 2017 a la col·lecció Atlántica de Comunicación (Editorial UOC/InCom-UAB).

Aquesta serà la sisena edició de COMUNICON, que estarà dedicada a la comunicació, el consum i les alteritats. A més, COMUNICON 2018 inclou la setena edició de la trobada de grups de treball de postgraduació i la tercera trobada de grups de treball de graduació. La cita se celebrarà entre el 9 i l’11 d’octubre de 2018, en el mateix centre organitzador.

El termini per a l’enviament de propostes estarà obert fins el 2 d’abril de 2018. Els textos es poden enviar en portuguès, espanyol i anglès.

Per a més informació:

Congrés COMUNICON 2018

Amparo Huertas Bailén, miembro del comité científico del congreso COMUNICON 2018 (Brasil)

COMUNICON 2018 es un congreso especializado en comunicación y consumo, organizado por la Escola Superior de Propaganda e Marketing – ESPM, São Paulo (Brasil). Se desarrollará el próximo mes de octubre y el plazo para el envío de propuestas estará abierto hasta el 2 de abril

Bellaterra/São Paulo (Brasil), 10-01-2018. Amparo Huertas Bailén, directora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), forma parte del comité científico del congreso internacional COMUNICON 2018, organizado por la Escola Superior de Propaganda e Marketing – ESPM, São Paulo (Brasil). La coordinadora general del congreso es la Dra. Tânia Hoff, una de las editoras del libro Discursos mediáticos sobre la diferencia en América Latina y el Caribe, publicado a finales del 2017 en la colección Atlántica de Comunicación (Editorial UOC/InCom-UAB).

Esta será la sexta edición de COMUNICON, que estará dedicada a la comunicación, el consumo y las alteridades. Además, COMUNICON 2018 incluye la séptima edición del encuentro de grupos de trabajo de post-graduación y el tercer encuentro de grupos de trabajo de graduación. La cita se celebrará entre el 9 y el 11 de octubre de 2018, en el mismo centro organizador.

El plazo para el envío de propuestas estará abierto hasta el 2 de abril de 2018. Los textos se pueden enviar en portugués, español e inglés.

Para más información:

Congreso COMUNICON 2018