Amparo Huertas Bailén presenta una ponència en el col·loqui internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées (2016)

La ponència tractarà sobre els joves migrants i les relacions familiars transnacionals, en l’espai digital, a partir d’un estudi de camp dut a terme en diverses poblacions de Catalunya, Madrid i País Basc.

Bellaterra / Clermont-Ferrand (França), 23–09–2016. La directora de l’InCom-UAB i professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Amparo Huertas Bailén presentarà la ponència "Young migrants and transnational family relationships in the digital space" en el col·loqui internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées, que se celebrarà a la ciutat francesa de Clermont-Ferrand, els dies 3 i 4 de novembre de 2016 i que compta amb el finançament de la Université Blaise Pascal Clermont-Ferrand 2, el departament Puy de Dôme i l’ajuntament de Clermont-Ferrand.

Amb aquesta ponència, la investigadora presentarà part dels resultats del projecte d’R+D “Las relaciones sociales de los jóvenes migrantes en internet desde la perspectiva de la interculturalidad” (CSO2011-24376), que va dirigir entre els anys 2102 i 2014, i que va comptar amb finançament del Ministeri d’Economia i Competitivitat del Govern d’Espanya.

Paral·lelament, Amparo Huertas Bailén també col·labora amb aquest esdeveniment en qualitat de membre del comitè científic internacional.

Fotografia: arxiu personal Amparo Huertas Bailén.

Web col·loqui internacional

Notícia relacionada:

29–03–2016. Web InCom-UAB: “Amparo Huertas Bailén, membre del comitè científic del col·loqui internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées (2016)”

Amparo Huertas Bailén presenta una ponencia en el coloquio internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées (2016)

La ponencia tratará sobre los jóvenes migrantes y las relaciones familiares transnacionales, en el espacio digital, a partir de un estudio de campo llevado a cabo en distintas poblaciones de Cataluña, Madrid y el País Vasco

Bellaterra / Clermont-Ferrand (Francia), 23–09–2016. La directora del InCom-UAB y profesora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Amparo Huertas Bailén presentará la ponencia "Young migrants and transnational family relationships in the digital space" en el coloquio internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées, que se celebrarà en la ciutat francesa de Clermont-Ferrand, los días 3 y 4 de noviembre de 2016 y que cuenta con la financiación de la Université Blaise Pascal Clermont-Ferrand 2, el departamento Puy de Dôme y el ayuntamiento de Clermont-Ferrand.

Con esta ponencia, la investigadora presentará parte de los resultados del proyecto de I+D “Las relaciones sociales de los jóvenes migrantes en internet desde la perspectiva de la interculturalidad” (CSO2011-24376), que dirigió entre los años 2102 y 2014, y que contó con financiación del Ministerio de Economía y Competitividad del Gobierno de España.

Paralelamente, Amparo Huertas Bailén también colabora con este evento en calidad de miembro del comité científico internacional.

Fotografía: archivo personal Amparo Huertas Bailén.

Web coloquio internacional

Noticia relacionada:

29–03–2016. Web InCom-UAB: “Amparo Huertas Bailén, miembro del comité científico del coloquio internacional Migrations contemporaines, territorialité, information et communication médiatisées (2016)”