Dalila de Simone realitzarà una estada Erasmus+ a l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC)

La investigadora italiana realitzará la seva estada Erasmus+ Traineeship, dins del Projecte Final de Laurea Magistrale, tutoritzat per Rossana Actis. Per part de l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (InCom-UAB/UVic-UCC), la tutora de la seva estada serà Ruth S. Contreras Espinosa, responsable d’aquest Observatori

Bellaterra, 15-06-2018. La investigadora Dalila de Simone, estudiant de la Laurea Magistrale en Teoria i Tecnologia de la Comunicació de la Universitat Bicocca de Milà, realitzarà una estada Erasmus+ Traineeship, a l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC). La seva estada es durà a terme dins del Projecte Final de Laurea Magistrale, tutoritzat per Rossana Actis, per la part italiana, i per Ruth S. Contreras Espinosa, per part de l’OCVE InCom-UAB/UVic-UCC.

Durant la seva estada, que començarà el 18 de juny i finalitzarà el 30 de juliol, Dalila De Simone participarà en l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment (OCVE InCom-UAB) amb la realització d’entrevistes a desenvolupadors de videojocs i de productes per a dispositius mòbils.

Dalila de Simone realizará una estancia Erasmus+ en el Observatorio de Comunicación, Videojuegos y Entretenimiento (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC)

La investigadora italiana realizará su Erasmus+ Traineeship, dentro del Proyecto Fin de Laurea Magistrale, tutorizado por Rossana Actis. Por parte del Observatorio de Comunicación, Videojuegos y Entretenimiento (InCom-UAB/UVic-UCC), la tutora de su estancia será Ruth S. Contreras Espinosa, responsable de dicho Observatorio

Bellaterra, 15-06-2018. La investigadora Dalila de Simone, estudiante de la Laurea Magistrale en Teoría y Tecnología de la Comunicación de la Universidad Bicocca de Milán, realizará una estancia Erasmus+ Traineeship, en el Observatorio de Comunicación, Videojuegos y Entretenimiento (OCVE InCom-UAB/UVic-UCC). Su estancia se llevará a cabo dentro del Proyecto Fin de Laurea Magistrale, tutorizado por Rossana Actis, por la parte italiana, y por Ruth S. Contreras Espinosa, por parte del OCVE InCom-UAB/UVic-UCC.

Durante su estancia, que comenzará el 18 de junio y finalizará el 30 de julio, Dalila De Simone participará en el Observatorio de Comunicación, Videojuegos y Entretenimiento (OCVE InCom-UAB) con la realización de entrevistas a desarrolladores de videojuegos y de productos para dispositivos móviles.