El primer llibre de Massimo Canevacci en castellà, editat a la col·lecció Atlántica

Ja està a la venda el llibre Fetichismos visuales. Una etnografía exploratoria más allá de la reificación, de l’antropòleg i etnògraf italià Massimo Canevacci. L’obra forma part de la col·lecció Atlántica de Comunicación (Editorial UOC / InCom-UAB)

Bellaterra, 03-04-2018. L’últim llibre del projecte editorial de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) en col·laboració amb l’editorial UOC és Fetichismos visuales. Una etnografía exploratoria más allá de la reificación, de l’antropòleg i etnògraf italià Massimo Canevacci. En els seus comentaris a aquesta edició, Canevacci diu: “El problema del fetitxisme és creixent, especialment per la seva interconnexió amb la cultura digital, que està provocant la proliferació de molts diversos fetitxismes visuals. Això suposa que el concepte necessiti ser transfigurat per un nou i pertorbador paradigma. La meva investigació s’enfronta, amb una mirada crítica, a l’origen colonial del concepte”.

Canevacci és professor d’Antropologia Cultural a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat de Roma “La Sapienza”. Actualment, és professor visitant a la Universitat de São Paulo (Brasil), càtedra Edward Said (UNIFESP). Entre les seves últimes obres destaquen: Antropologia della comunicazione visuale (2017: Milà, Postmedia Books) i La linea di polvere (2017: Milà, Meltemi Editore). Les seves publicacions estan disponibles en diverses llengües —italià, anglès i portuguès, a la qual ara se suma el castellà—.

Dels 25 llibres que composen la col·lecció Atlántica, 13 s’emmarquen en l’acord firmat entre l’InCom-UAB i l’Editorial UOC. Del conjunt de publicacions, per les vendes assolides, destaquen dues edicions de l’any 2015: Hip-Hop, cultura y participación, amb Rosana Martins com a editora, i Grafitis: Trazos de imaginación y espacios de encuentro, de Pedro Russi.

Entrevista a Massimo Canevacci

Web Editorial UOC

El primer libro de Massimo Canevacci en español, editado en la colección Atlántica

Ya está a la venta el libro Fetichismos visuales. Una etnografía exploratoria más allá de la reificación, del antropólogo y etnógrafo italiano Massimo Canevacci. La obra forma parte de la colección Atlántica de Comunicación (Editorial UOC / InCom-UAB)

Bellaterra, 03-04-2018. El último libro del proyecto editorial del InCom-UAB en colaboración con la Editorial UOC es Fetichismos visuales. Una etnografía exploratoria más allá de la reificación, del antropólogo y etnógrafo italiano Massimo Canevacci. En sus comentarios a esta edición, Canevacci dice: “El problema del fetichismo es creciente, especialmente por su interconexión con la cultura digital, que está provocando la proliferación de muy diversos fetichismos visuales. Esto supone que el concepto necesite ser transfigurado por un nuevo y perturbador paradigma. Mi investigación se enfrenta, con una mirada crítica, al origen colonial del concepto”.

Canevacci es profesor de Antropología Cultural en la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universidad de Roma "La Sapienza". Actualmente, es profesor visitante en la Universidad de São Paulo (Brasil), cátedra Edward Said (UNIFESP). Entre sus últimas obras destacan: Antropologia della comunicazione visuale (2017: Milano, Postmedia Books) y La linea di polvere (2017: Milano, Meltemi Editore). Sus publicaciones están disponibles en varias lenguas —italiano, inglés y portugués, a la que ahora se suma el español—.

De los 25 libros que componen la colección Atlántica, 13 se enmarcan en el acuerdo firmado entre el InCom-UAB y la Editorial UOC. Del conjunto de publicaciones, por las ventas alcanzadas, destacan dos ediciones de 2015: Hip-Hop, cultura y participación, con Rosana Martins como editoria, y Grafitis: Trazos de imaginación y espacios de encuentro, de Pedro Russi.

Entrevista a Massimo Canevacci

Web Editorial UOC