Neix el Festival Internacional de Cinemes Africans de Barcelona (FICAB), amb el suport de l’InCom-UAB

El Festival arrenca a la Filmoteca de Catalunya amb un cicle de pel·lícules (“Diàspora i identitat”) dedicat al cineasta francoburquinès Cédric Ido, del 22 al 25 de maig

Bellaterra/Barcelona, 05-04-2018. El Festival de Cinemes Africans de Barcelona (FICAB) està organitzat per CinemÀfriques, entitat de la qual formen part el Centre d’Estudis Africans i Interculturals, la revista Wiriko i la publicació Africaye, i compta amb el suport de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB).

En el cicle “Diàspora i identitat” es projectaran quatre llargmetratges: La Vie de Château, de Cédric Ido (2017); High Fantasy, de Jenna Bass (2017); The African Who Wanted to Fly, de Samantha Biffot (2017), i Miracle at St Anna, de Spike Lee (2008), i dos curts de Cédric Ido: Twaaga (2013) y Hasaka Ja Suda (2010). La programació es complementarà amb la presència del director Cédric Ido, que oferirà una classe magistral a l’auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Ramon Llull – Blanquerna el divendres 25 de maig.

Per a més informació:

FICAB- Cicle Maig 2018

Nace el Festival Internacional de Cinemes Africans de Barcelona (FICAB), con el apoyo del InCom-UAB

El Festival arranca en la Filmoteca de Catalunya con un ciclo de películas (“Diáspora e identidad”) dedicado al cineasta franco-burkinés Cédric Ido, del 22 al 25 de mayo

Bellaterra/Barcelona, 05-04-2018. El Festival de Cinemes Africans de Barcelona (FICAB) está organizado por CinemÀfriques, entidad de la que forman parte el Centre d’Estudis Africans i Interculturals, la revista Wiriko y la publicación Africaye, i cuenta con el apoyo del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB).

En el ciclo “Diáspora e identidad” se proyectarán cuatro largometrajes: La Vie de Château, de Cédric Ido (2017); High Fantasy, de Jenna Bass (2017); The African Who Wanted to Fly, de Samantha Biffot (2017), y Miracle at St Anna, de Spike Lee (2008), y dos cortos de Cédric Ido: Twaaga (2013) y Hasaka Ja Suda (2010). La programación se complementará con la presencia del director Cédric Ido, que ofrecerá una clase magistral en el auditorio de la Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales de la Universitat Ramon Llull – Blanquerna el viernes 25 de mayo.

Para más información:

FICAB- Ciclo Mayo 2018