Incorporació de l’estudiant de periodisme Maria Camila Ardila Peña a l’InCom-UAB

Durant quatre mesos donarà suport a diversos projectes que actualment està desenvolupant el centre

Bellaterra, 21–10–2015. L’estudiant del grau de periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) Maria Camila Ardila Peña s’incorpora a l’equip de l’Institut de la Comunicació (InCom-UAB) per un període de quatre mesos, des d’octubre de 2015 a febrer de 2016.

La seva estada, en el marc del conveni de pràctiques acadèmiques vigent entre la Facultat i l’InCom-UAB, permet donar suport a diferents projectes que actualment està desenvolupant l’institut, especialment en temes d’interculturalitat, com ara l’elaboració d’una Guia per l’Educació Mediàtica en Interculturalitat, a més de participar en el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).

Durant la seva estada, la directora del grup consolidat de recerca Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) i també responsable del grup Comunicació, Migració i Ciutadania (InCom-UAB), Dra. Amparo Huertas Bailén, serà la seva tutora de pràctiques.

Maria Camila Ardila Peña (Bogotà, Colòmbia, 1993) és estudiant de quart curs del grau de periodisme a la UAB. Durant el curs passat va fer un intercanvi de dos semestres a la Universitat de Califòrnia (Berkeley). A més, forma part del projecte periodístic Lacolumna.cat”.

Copyright fortografia: arxiu personal Maria Camila Ardila Peña.

Incorporación de la estudiante de periodismo Maria Camila Ardila Peña en el InCom-UAB

Durante cuatro meses dará apoyo a distintos proyectos que actualmente está desarrolando el centro

Bellaterra, 21–10–2015. La estudiante del grado de periodismo en la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) Maria Camila Ardila Peña se incorpora al equipo del Institut de la Comunicació (InCom-UAB) para un periodo de cuatro meses, desde octubre de 2015 a febrero de 2016.

Su estancia, en el marco del convenio en prácticas académicas vigente entre la Facultad y el InCom-UAB, permite dar apoyo a distintos proyectos que actualmente está desarrollando el Instituto, especialmente en interculturalidad, como la elaboración de la Guía para la Educación Mediática en Interculturalidad, además de participar en el Portal de la Comunicación (InCom-UAB).

Durante su estancia, la directora del grupo consolidado de investigación Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura (InCom-UAB) y también responsable del grupo Comunicación, Migración y Ciudadanía (InCom-UAB), Dra. Amparo Huertas Bailén, será su tutora de prácticas.

Maria Camila Ardila Peña (Bogotá, Colombia, 1993) es estudiante de cuarto curso del grado de periodismo en la UAB. Durante el curso pasado realizó un intercambio de los semestres en la Universidad de California (Berkeley), también participa en el proyecto periodístico Lacolumna.cat”.

Copyright fortografía: archivo personal Maria Camila Ardila Peña.