Joaquim Puig s’incorpora al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura de l’InCom-UAB (2014/SGR-01594)

El professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) és membre oficial del grup d’investigació consolidat de l’InCom-UAB des del passat 18 de gener, segons l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 08–02–2017. La Generalitat de Catalunya ha aprovat la incorporació del professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) Joaquim Puig González al Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (2014/SGR-01594), coordinat per l’actual directora de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén. Joaquim Puig, membre oficial d’aquest Grup Consolidat de Recerca des del 18 de gener de 2017, ha col·laborat en diferents investigacions de l’equip Comunicació i Salut (InCom-UAB), dirigit per José Luis Terrón, i ha publicat diversos textos acadèmics al Portal de la Comunicació de l’InCom-UAB.

Joaquim Puig González és doctor en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques). Les seves línies d’investigació actuals son: cinema, còmic, mitjans de comunicació, comunicació política i publicitat.

El Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB) va ser fundat pel catedràtic Miquel de Moragas i Spà, i ha estat reconegut com a grup de recerca consolidat ininterrompudament des de la seva creació l’any 1997. Miquel de Moragas i Spà va deixar la direcció del grup al desembre del 2013, coincidint amb el seu nomenament com catedràtic emèrit.

Fotografia: arxiu personal Joaquim Puig González.

Joaquim Puig se incorpora al Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura del InCom-UAB (2014/SGR-01594)

El profesor titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) es miembro oficial del grupo de investigación consolidado del InCom-UAB desde el pasado 18 de enero, según la Agencia de Gestión de Ayudas Universitarias y de Investigación (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra, 08–02–2017. La Generalitat de Catalunya ha aprobado la incorporación del profesor titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) Joaquim Puig González al Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura (2014/SGR-01594), coordinado por la actual directora del InCom-UAB Amparo Huertas Bailén. Joaquim Puig, miembro oficial de este Grupo Consolidado de Investigación desde el 18 de enero de 2017, ha colaborado en distintas investigaciones del equipo Comunicación y Salud (InCom-UAB), dirigido por José Luis Terrón, y ha publicado distintos textos académicos en el Portal de la Comunicación del InCom-UAB.

Joaquim Puig González es doctor en Ciencias de la Comunicación (Publicidad y Relaciones Públicas). Sus líneas de investigación actuales son: cine, cómico, medios de comunicación, comunicación política y publicidad.

El Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura (InCom-UAB) fue fundado por el catedrático Miquel de Moragas i Spà, y ha sido reconocido como grupo de investigación consolidado ininterrumpidamente desde su creación en el año 1997. Miquel de Moragas i Spà dejó la dirección del grupo en diciembre de 2013, coincidiendo con su nombramiento como catedrático emérito.

Fotografía: archivo personal Joaquim Puig González.