La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) organitza una conferència sobre moviments socials i activisme comunicatiu amb Guiomar Rovira, el 5 de març a Bellaterra

L’objectiu de la conferència és tractar aquests temes en el context de l’evolució dels mitjans massius a les xarxes digitals.

Bellaterra, 27-02-2015. La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) organitza una conferència titulada “Moviments socials i activisme comunicatiu: dels mitjans massius a les xarxes digitals”, amb la investigadora i professora de la Universidad Autónoma Metropolitana, unitat Xochimilco (Mèxic D.F), Guiomar Rovira, com a ponent.

L’acte se celebrarà el dijous 5 de març de 2015, a les 16 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació de al Universitat Autònoma de Barcelona. D’accés lliure i gratuït, la conferència està oberta a estudiants de postgrau de l’àmbit de les Ciències de la Comunicació.

La Cátedra Unesco de Comunicación (InCom-UAB) organiza una conferencia sobre movimientos sociales y activismo comunicativo con Guiomar Rovira, el 5 de marzo en Bellaterra

El objetivo de la conferencia es tratar estos temes en el contexto de la evolución de los medios massivos a las redes digitales.

Bellaterra, 27-02-2015. La Cátedra Unesco de Comunicación (InCom-UAB) organiza una conferencia titulada “Movimientos sociales y activismo comunicativo: de los medios masivos a las redes sociales”, con la investigadora y profesora de la Universidad Autónoma Metropolitana, unidad Xochimilco (México D.F), Guiomar Rovira, como ponente.

El acto se celebrará el jueves 5 de marzo de 2015, a las 16 horas, en la Sala de Grados de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universitat Autònoma de Barcelona. De acceso libre y gratuito, la conferencia está abierta a estudiantes de postgrado del ámbito de las Ciencias de la Comunicación.