La revista Communication papers publica un article de la investigadora Marta Civil i Serra

L’últim número de la revista de la Universitat de Girona inclou una ressenya escrita per la investigadora de l’InCom-UAB del darrer llibre de Wifredo Espina, Quan volien silenciar-me (Lleida: Editorial Pagès, 2016). El text va ser publicat per primera vegada el passat mes de febrer al Portal de la Comunicació, gestionat per l’InCom-UAB

Bellaterra / Girona, 04–08–2017. La revista Communication Papers – Media literary & Gender Studies, de la Universitat de Girona, publica en el seu darrer número, corresponent a juliol de 2017, l’article de la investigadora de l’InCom-UAB Marta Civil i Serra “Las memorias periodísticas de Wifredo Espina, impulsor y promotor de la investigación en comunicación social en Cataluña”. El text, inclòs al volum 6-número 11 d’aquesta revista acadèmica, fou publicat per primera vegada el mes de febrer passat a la secció de Dossiers del Portal de la Comunicació (InCom-UAB).

Es tracta d’una ressenya del darrer llibre escrit pel jurista i periodista Wifredo Espina (Quan volien silenciar-me. Lleida: Editorial Pagès, 2016) en el qual reflexiona sobre la importància d’haver aconseguit que la Constitució Espanyola inclogués la clàusula de consciència i el secret professional dels periodistes, quan ell era directiu de l’Asociación de la Prensa de Barcelona; repassa el paper que va tenir el Centre d’Investigació de la Comunicació de la Generalitat de Catalunya, que ell va dirigir durant els deu anys que va funcionar, entre 1987 i 1997; i recull també la visió crítica d’Espina sobre el que considera que haurien de ser els estudis universitaris especialitzats en comunicació, avui.

Communication Papers – Media literary & Gender Studies és una iniciativa del grup de recerca Grup d’Anàlisi de la Recepció de les Pantalles Audiovisuals (ARPA-UdG), coordinat per Carmen Echazarreta, editora també de la revista. La publicació està integrada a la Latin Platform of Communication Journals (PlatCom).

Accés a l’article complet:

CIVIL I SERRA, Marta (2017): “Las memorias periodísticas de Wifredo Espina, impulsor y promotor de la investigación en comunicación social en Cataluña” [En línia]. Communication papers – Media literary & Gender Studies [Girona], vol. 6, núm. 11, ISSN: 2014-6752, pàgs. 121–125, juliol.

Web revista Communication Papers

La revista Communication papers publica un artículo de la investigadora Marta Civil i Serra

El último número de la revista de la Universitat de Girona incluye una reseña escrita por la investigadora del InCom-UAB del último libro de Wifredo Espina, Quan volien silenciar-me (Lleida: Editorial Pagès, 2016). El texto fue publicado por primera vez el pasado mes de febrero en el Portal de la Comunicación, gestionado por el InCom-UAB

Bellaterra / Girona, 04–08–2017. La revista Communication Papers – Media literary & Gender Studies, de la Universitat de Girona, publica en su último número, correspondiente a julio de 2017, el artículo de la investigadora de l’InCom-UAB Marta Civil i Serra “Las memorias periodísticas de Wifredo Espina, impulsor y promotor de la investigación en comunicación social en Cataluña”. El texto, incluido en el volumen 6- número 11 de esta revista académica, fue publicado por primera vez el pasado mes de febrero en la sección de Dossiers del Portal de la Comunicación (InCom-UAB).

Se trata de una reseña del último libro escrito por el jurista y periodista Wifredo Espina (Quan volien silenciar-me. Lleida: Editorial Pagès, 2016) en el que reflexiona sobre la importancia de haber conseguido que la Constitución Española incluyera la cláusula de consciencia y el secreto profesional de los periodistas, cuando él era directivo de la Asociación de la Prensa de Barcelona; repasa el papel que tuco el Centre d’Investigació de la Comunicació de la Generalitat de Catalunya, que él dirigió durante los diez años que funcionó, entre 1987 y 1997; y recoge también la visión crítica de Espina sobre lo que considera que tendrían que ser los estudios universitarios especializados en comunicación, hoy.

Communication Papers – Media literary & Gender Studies es una iniciativa del grupo de investigación Grup d’Anàlisi de la Recepció de les Pantalles Audiovisuals (ARPA-UdG), coordinado por Carmen Echazarreta, editora también de la revista. La publicación está integrada en la Latin Platform of Communication Journals (PlatCom).

Acceso al artículo completo:

CIVIL I SERRA, Marta (2017): “Las memorias periodísticas de Wifredo Espina, impulsor y promotor de la investigación en comunicación social en Cataluña” [En línea]. Communication papers – Media literary & Gender Studies [Girona], vol. 6, núm. 11, ISSN: 2014-6752, págs. 121–125, juliol.

Web revista Communication Papers