L’InCom-UAB presenta l’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 el proper dilluns 29 de juny

L’obra, que va néixer l’any 2000, compta per vuitè bienni consecutiu, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa

Barcelona, 23–06–2015. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentarà el proper dilluns 29 de juny l’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014. L’acte se celebrarà a les 12 hores a la sala Cotxeres, al Palau Robert de Barcelona, i comptarà amb el secretari de Comunicació del Govern de la Generalitat de Catalunya, Josep Martí; el rector de la UAB, Ferran Sancho; el director general de Comunicació i Gabinet de Presidència de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero; el director de l’InCom-UAB, José Luis Terrón, i la coeditora, Carme Ferré Pavia.
L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte biennal de l’InCom-UAB, que va néixer l’any 2000 i compta, per vuitena vegada consecutiva, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa, i per segon bienni consecutiu amb la subscripció institucional de l’Ajuntament de Barcelona, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

L’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 ha estat elaborat per un total de 23 autors i autores, procedents de sis universitats públiques i privades i de l’àmbit professional, coordinats per un equip editor format per Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia i Joan Sabaté i Salazar, i un consell acadèmic integrat per Miquel de Moragas i Spà, Joan Manuel Tresserras i José Luis Terrón.

L’Informe es publica, amb accés obert i gratuït, com a quart volum de la col·lecció Lexikon Informes, una col·lecció especialitzada de la Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió de la Generalitat de Catalunya, en format EPUB, un dels estàndards d’ús més corrent de llibre electrònic (llibreria.gencat.cat).

El InCom-UAB presenta el Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 el próximo lunes 29 de junio

La obra, que nació en el año 2000, cuenta por octavo bienio consecutivo con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Gas Natural Fenosa

Barcelona, 23–06–2015. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentará el próximo lunes 29 de junio el Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014. El acto se celebrará a las 12 horas en la sala Cotxeres, en el Palau Robert de Barcelona, y contarà con el secretario de Comunicación del Gobierno de la Generalitat de Catalunya, Josep Martí; el rector de la UAB, Ferran Sancho; el director general de Comunicación y Gabinete de Presidencia de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero; el director del InCom-UAB, José Luis Terrón, y la coeditora, Carme Ferré Pavia.

El Informe de la comunicació a Catalunya es un proyecto bienal del InCom-UAB, que nació en el año 2000 y cuenta, por octava vez consecutiva, con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Gas Natural Fenosa, y por segundo bienio consecutivo con la subscripción institucional del Ayuntamiento de Barcelona, el Col·legi de Periodistes de Catalunya y la Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans.

El Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 ha sido elaborado por un total de 23 autores y autoras, procedentes de seis universidades públicas y privadas y del ámbito profesional, coordinados por un equipo editor formado por Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia y Joan Sabaté i Salazar, y un consejo académico integrado por Miquel de Moragas i Spà, Joan Manuel Tresserras y José Luis Terrón.

El Informe se publica, con acceso abierto y gratuito, como cuarto volumen de la colección Lexikon Informes, una colección especializada de la Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió de la Generalitat de Catalunya, en formato EPUB, uno de los estándares de uso más corriente de libro electrónico (llibreria.gencat.cat).