L’InCom-UAB publica el seu primer butlletí institucional de novetats 2015

El document recull els temes de relacions institucionals de l’Institut i les activitats realitzades des dels inicis de 2015 i les activitats previstes en els propers mesos

Bellaterra, 05–03–2015. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha publicat el primer butlletí de novetats 2015 que inclou les relacions institucionals de la direcció del centre amb diverses administracions, empreses i entitats; les activitats realitzades des del mes de gener de 2015 fins a l’actualitat i les activitats de recerca previstes per als propers mesos.
El document es pot consultar a l’apartat “L’Institut” del web de l’InCom-UAB, a través de la pestanya “Butlletins de l’InCom-UAB”.
A partir d’aquest número, el butlletí institucional de l’InCom-UAB tindrà una periodicitat mensual.
Les persones interessades en rebre el butlletí poden sol·licitar-ho enviant un missatge a l’adreça electrònica incom@uab.cat, indicant “alta del butlletí”.

Per a més informació:

Butlletí 01/2015 (març de 2015)

El nCom-UAB publica su primer boletín institucional de novedades 2015

El documento recoge los temas de relaciones institucionales del Instituto y las actividades realizadas desde el inicio de 2015 y las actividades previstas en los próximos meses

Bellaterra, 05–03–2015. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha publicado el primer boletín de novedades 2015 que incluye las relaciones institucionales de la dirección del centro con distintas administraciones, empresas y entidades; las actividades realizadas desde el mes de enero de 2015 hasta la actualidad y las actividades previstas para los próximos meses,

El documento se puede consultar en el apartado “El Instituto” del web de l’InCom-UAB, a través de la pestaña “Boletines del InCom-UAB”.
A partir de este número, el boletín institucional del InCom-UAB tendrá una periodicidad mensual.
Las personas interesadas en recibir el boletín pueden solicitarlo enviando un mensaje a la dirección electrónica incom@uab.cat, indicando “alta del boletín”.

Para más información:

Boletín 01/2015 (marzo de 2015)