Maria Luna-Rassa s’incorpora a l’InCom-UAB amb un contracte de tècnica de recerca per treballar en l’àmbit del consum mediàtic i religió

La seva incorporació permet reforçar l’equip humà de l’institut i consolidar la línia sobre consum cultural, diversitat cultural, ciutadania i migracions en el marc del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB)

Bellaterra, 11–03–2016. La investigadora Maria Luna-Rassa s’incorpora a l’InCom-UAB amb un contracte de tècnica de recerca per col·laborar en el projecte “Religió i consum mediàtic a contextos postmigratoris, la mirada de les dones musulmanes procedents del Magreb a Catalunya”, dirigit per la directora de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén.

Entre l’1 de març i el 31 de juliol de 2016, Maria Luna-Rassa participarà en el desenvolupament del treball de camp d’aquest estudi, que consistirà en la realització de 30 entrevistes a dones musulmanes d’origen magrebí residents a les comarques del Barcelonès, Vallès Occidental i Baix Llobregat.

Llicenciada en Comunicació Social -Periodisme-, per la Universidad del Valle (Colòmbia), Maria Luna-Rassa és doctora en Continguts de Comunicació en l’Era Digital per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La seva tesi doctoral Mapping heterotopias Colombian documentary films of the armed conflict, codirigida per Josep Maria Català (UAB) i André Jansson (Karlstads Universitet, Suècia), fou defensada el 15 de juliol de 2014. Les seves línies d’especialització principals són: documental, espai i conflicte; assaig audiovisual; narratives audiovisuals, i indústries creatives.

Fotografia: Maria Luna-Rassa, en un workshop de l’InCom-UAB, celebrat a Bellaterra, el mes de desembre de 2015 (copyright: Maria Camila Ardila Peña, InCom-UAB)

Maria Luna-Rassa se incorpora al InCom-UAB con un contrato de técnica de investigación para trabajar en el ámbito de consumo mediático y religión

Su incorporación permite reforzar el equipo humano del instituto y consolidar la línea sobre consumo cultural, diversidad cultural, ciudadanía y migraciones en el marco del Grupo Internacional de Estudios sobre Comunicación y Cultura (InCom-UAB)

Bellaterra, 11–03–2016. La investigadora Maria Luna-Rassa se incorpora al InCom-UAB con un contrato de técnica de investigación para colaborar en el proyecto “Religió i consum mediàtic a contextos postmigratoris, la mirada de les dones musulmanes procedents del Magreb a Catalunya” [“Religión y consumo mediático en contextos post-migratorios, la mirada de mujeres musulmanas procedentes del Magreb en Cataluña”], dirigido por la directora del InCom-UAB Amparo Huertas Bailén.

Entre el 1 de marzo y el 31 de julio de 2016, Maria Luna-Rassa participará en el desarrollo del trabajo de campo de dicho estudio, que consistirá en la realización de 30 entrevistas a mujeres musulmanas de origen magrebí residentes en las comarcas del Barcelonès, Vallès Occidental y Baix Llobregat.

Licenciada en Comunicación Social -Periodismo-, por la Universidad del Valle (Colombia), Maria Luna-Rassa es doctora en Contenidos de Comunicación en la Era Digital por la Univeristat Autònoma de Barcelona (UAB). Su tesis doctoral Mapping heterotopias Colombian documentary films of the armed conflict, codirigida por Josep Maria Català (UAB) y André Jansson (Karlstads Universitet, Suecia), fue defendida el 15 de julio de 2014. Sus principales líneas de especialización son: documental, espacio y conflicto; ensayo audiovisual; narrativas audiovisuales, e industrias creativas.

Fotografía: Maria Luna-Rassa, en un workshop del InCom-UAB, celebrado en Bellaterra, en diciembre de 2015 (copyright: Maria Camila Ardila Peña, InCom-UAB)