Marta Civil i Serra, membre de la junta de la Societat Catalana de Comunicació

La Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, es va crear l’any 1986, per fomentar la recerca en comunicació als territoris de parla catalana. Publica les revistes Comunicació i Periodística i organitza actes, conferències i jornades científiques, dirigides sobretot a doctorands, investigadors i docents

Bellaterra, 15–06–2016. La investigadora de l’InCom-UAB Marta Civil i Serra ha estat nomenada vocal de la Junta de govern de la Societat Catalana de Comunicació (SCC), entitat filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). El nomenament es va acordar en el marc de l’Assemblea anual de socis celebrada el divendres 3 de juny a Girona.

L’actual junta de govern de la Societat Catalana de Comunicació està formada pel professor emèrit de la UAB Jordi Bèrrio, en qualitat de president; Sergi Cortiñas (UPF), com a vicepresident; Magda Sellés (URL), secretària; Pere Masip (URL), tresorer; a més a més dels tres vocals Nel·lo Pellicer (Universitat de València), Jordi Pericot (UPF) i Marta Civil i Serra (InCom-UAB).

Marta Civil i Serra és investigadora i secretària tècnica de l'InCom-UAB, des de la seva creació, l'any 1997. Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB (1994) i magíster en Ciències de la Comunicació per al mateixa universitat (2002), forma part de l’equip de coeditors de l’Informe de la comunicació a Catalunya, una obra col·lectiva biennal de l’InCom-UAB.

Per a més informació:

Societat Catalana de Comunicació

Marta Civil i Serra, miembro de la junta de la Societat Catalana de Comunicació

La Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, se creó en el año 1986, para fomentar la investigación en comunicación en los territorios de habla catalana. Publica las revistas Comunicació y Periodística y organiza actos, conferencias y jornadas científicas, dirigidas sobre todo a doctorandos, investigadores y docentes

Per a més informació:

Societat Catalana de Comunicació